י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעט בדלת עד שנשברה • צפו

צעיר פרץ לפנימייה של הישיבה והצית אותה

משטרת מנהטן עצרה אדם שפרץ למעונות ב"ישיבה יונברסיטי" והצית שריפות במעונות - תוך שימוש בגפרורים המיועדים להדלקת חנוכיות • צפו בתיעוד מרגעי הפריצה

צעיר פרץ לפנימייה של הישיבה והצית אותה
פרץ לישיבה. החשוד על רקע הנזק צילום: באדיבות המצלם

משטרת מנהטן עצרה אדם שפרץ ביום שישי האחרון למעונות ב"ישיבה יוניברסיטי" והצית שריפות במעונות, תוך שימוש בגפרורים המיועדים להדלקת חנוכיות.

בחסדי שמיים איש לא נפצע מהשריפות שהודלקו בבוקר יום שישי האחרון במעונות במנהטן. מטעם כיבוי האש נמסר כי אין כל אינדיקציה לכך שהשריפות הודלקו על רקע אנטישמי וככל הנראה המצית לא בריא בנפשו.

יצוין כי החשוד, פיטר ווייאנד בן 33, שהה במעצר במהלך השבת לאחר שנעצר בהצתה ועל אישומים אחרים. לא דווח האם יש לו עורך דין. המשטרה ניסתה להשיג מישהו מבני המשפחה שלו, אך נכון לאתמול לא הצליחה להשיג מישהו כזה. כך מדווח האתר Yeshiva world news.

בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' ממצלמות האבטחה, נראה החשוד כשהוא מנפץ את דלת הזכוכית וחודר לתוך המעונות.

מנהל כוחות הכיבוי, דניאל ניגרו, אמר כי "כוחות הכיבוי הגיבו לקריאה ב- 119 מזרח, רחוב 29 במנהטן בשעה 03:50 לפנות בוקר של יום שישי, 20 בדצמבר, 2019, על דיווחים של שריפה בקומה הראשונה, הכוחות הגיעו תוך חמש דקות, התגובה המהירה אפשרה לכבאים לשלוט על האש ללא פציעות של אזרחים או של הכבאים".

"תקיפת כל מוסד דתי היא פשע חמור ויש לנו אפס סובלנות למעשי הצתה בעיר הזו", אמר דניאל ניגרו. "בזכות עבודת החקירה המעמיקה של חוקרי האש שלנו, אדם מסוכן נתפס במהירות."

ישיבה יוניברסיטי פריצה לישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד