ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

ה'מסית': "החרדים אוכלי חינם, אך אני חוזר בי"

יממה לאחר שקרא למלחמת שואה נגד החרדים, משתמש ה'פייסבוק' ארי רוטר - מתחרט חלקית • הסיבה: גולשים איימו להגיש נגדו תלונה במשטרה ותביעה אזרחית

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה



"חברים, אני חוזר בי", כך כותב הבוקר (ג) גולש הפייסבוק שפרסם אתמול פוסט מסית נגד הציבור החרדי.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המשתמש 'ארי רוטר' (שמו מופיע באנגלית.י.א.) פרסם אתמול בדף הפייסבוק האישי שלו דברים מסיתים נגד הציבור החרדי. "צריך לעשות עוד שואה ולזרוק לשם את כל החרדים! אני קורא מכאן לראש הממשלה בנימין נתניהו לשלול מהחרדים כל קצבה ולהפריד דת ממדינה. דייייי".

עוד בנושא:
משתמש בפייסבוק: "צריך לעשות שואה לחרדים"

בהמשך גם כתב: "חבל שהיטלר לא סיים את העבודה איתכם. הרי ידוע שרק בגללכם הייתה השואה. ואני עומד מאחורי כל מילה שלי!",

הבוקר, כאמור, מחק המשתמש את הפוסט שפרסם לאחר שראה כי הדברים עוררו סערה ובכוונתם של משתמשים ברשת החברתית להגיש נגדו תלונה במשטרה בגין הסתה.

במקום זאת הוא כתב את הדברים הבאים: "חברים, אני חוזר בי. זה נכון שהחרדים אוכלי חינם שחיים על חשבונינו, אבל אלוקים שלהם כבר יעניש אותם...שיהיה לילה מקסים לכולנו".

גם הפוסט הזה עורר תגובות רבות.

אחד מחבריו ל'פייסבוק', שכתב כי הוא עדיין מתכוון להגיש נגדו תלונה במשטרה ובמקביל אף תביעה אזרחית בבית המשפט, זכה לתגובה: "חחח, שיהיה בהצלחה לכולם".

גולש אחר כתב, "אתם חושבים שבג"ץ זה המקום לתבוע אתכם או להגיש תלונה? לא ולאץ היום אני מגיש תלונה עליך למשטרת ישראל במרחב מוריה בירושלים ליד העיר העתיקה. ככל הנראה, יזמנו אותך לחקירה במשטרה (לא נעים בכלל ), אתה תיחקר גם על הסתה כנגד ציבור שלם, ותאמין לנו שיהיה לנו הרבה הצלחה".

בחדרי חרדים ימשיך ויעקוב. ,



צילום מסך: פייסבוק,

,
חרדים פייסבוק משטרה תלונה הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד