י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"וזכני לגדל בנים"

משפחתו של איציק: "כמה שהוא היה חזק, הוא פשוט נשבר מזה" • צפו

התקשורת הכללית התעניינה גם היא וסיקרה את האסון הבלתי נתפס, בפטירתו של האברך הצעיר איציק וייס ז"ל, בתוך השבעה על בנו הפעוט | אחיו וגיסו שוחחו עם כתבת 'ערוץ 13' וסיפרו על יקירם שנשבר ולא עמד בכאב העצום • צפו

משפחתו של איציק: "כמה שהוא היה חזק, הוא פשוט נשבר מזה" • צפו
יענקי וייס צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

בעקבות פטירתו הפתאומית של האברך ר' איציק וייס ז"ל, שהכתה בתדהמה את העולם היהודי כולו, גם כלי התקשורת התעניינו בדמות והאישיות שהיה איציק ז"ל.

אחיו יענקי וייס, התראייין לאריאלה שטרנבך ב'ערוץ 13', וסיפר על הקשר שהיה לאיציק עם בנו הפעוט ישראל ז"ל, שנפטר שלושה ימים קודם לכן."רואים באמת אהבה מיוחדת. זאת הייתה אהבה בלי גבולות. הם לא נתנו לו לבכות אפילו רגע אחד".

הוא סיפר בראיון כי "ממש כמה דקות לפני שהתחיל כל הדבר הזה, עוד ישבנו איתו ביחד והוא דיבר אמונה, ואמר שהכל מאת השם, אחרי כמה דקות הוא אמר שהוא לא מרגיש טוב, ראו שמאוד קשה לו, מיד התקשרו למד"א".

גיסו מוטי פוקסברומר הוסיף בראיון ל'ערוץ 13' ותיאר את איציק ז"ל כ"בן אדם כל כך שמח, שפתאום קורה לו כזה דבר, אז כמה שהוא מאמין וכמה שהוא היה חזק, הוא פשוט נשבר מזה. האמונה היא חזקה והכול, אבל הכאב הוא פנימי". לדבריו, "זה דבר שאי אפשר לשלוט בו. איציק היה רוצה שנתחזק, וזה באהבה בין אדם לחברו. לכבד אחד את השני, לא להעביר ביקורת על אחד על השני".

איציק וייס ז"ל שבר על שבר ערוץ 13 אריאלה שטרנבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד