י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

איך הופכים כסף קטן לכסף גדול מנדל"ן?

השאלה הזו מעסיקה רבים וטובים. הטבע והדחף האנושיים גורמים לרבים לתהות ולבחון את הדרכים לעשיית הון, גם מכסף קטן יחסית • רובנו לאבות לילדים ולנערים שעומדים במוקדם או במאוחר להיכנס תחת החופה וההוצאות הכרוכות בכך עלולות לערער את יציבותנו הכלכלית ועמה את המאזן הנפשי

איך הופכים כסף קטן לכסף גדול מנדל"ן?
השקעות בנדל"ן צילום: יח"צ

פרויקט פיצ' זהו מיזם נדל"ן להשקעה מבית קבוצת 'בסדנו השקעות' הממוקם בניו הבן – העיר השניה בגודלה במדינת קונטיקט שבארה"ב. פרויקט זה עשוי אולי להפוך את מעט הכסף היחסי שלנו לכסף גדול. ניו הבן זוהי עיר מ"הצעירות" ביותר בארה"ב, כאשר הגיל הממוצע בה עומד על 29 שנים בלבד. עיר זו מאכלסת אמנם פחות מ-150 אלף נפש, אך פועלות בה שש אוניברסיטאות ומכללות, המפיחות בה רוח חיים צעירה מצד אלפי סטודנטים שקבעו בה את משכנם למשך מספר שנות הלימוד שלהם.

בין האוניברסיטאות בולטת בבכורתה וביוקרתה אוניברסיטת 'ייל' המפורסמת - המוסד האקדמי שהוציא מתוכו הכי הרבה נשיאים וכמות נכבדה ביותר של פרופסורים זוכי פרס נובל. פיצ' הוא הרחוב הסמוך לאוניברסיטה ומבוקש מאוד בקרב תלמידי ועובדי האוניברסיטה. 'סיידר', זרוע הנדל"ן של 'בסדנו' בארה"ב איתרה ברחוב זה שני מתחמי דיור של חמשה בניינים כל אחד, העומדים למכירה ונמצאים כרגע בתהליך רכישה, ואף כבר שולם עבורם חלק מהסכום. הכוונה היא להמתין עד תום תקופת השכירות של הדיירים הקיימים, לפעול לשינוי ייעוד והוצאת תב"ע מחודשת של המבנים בהתאמה למגורי הסטודנטים.

ב'בסדנו' מציעים להצטרף להשקעה זו בסכום של 28 אלף דולר בלבד. לצד העובדה כי חוזקו של השקל איתן מתמיד, נגלה כי סכום ההשקעה נמוך יחסית ולא זו אף זו, הוא הופך אותה לאטרקטיבית ומשתלמת מתמיד, במיוחד ביחס להשקעות נדל"ן בארץ המניבים ברוב המקרים תשואות נמוכות.

ישי ברסלויער, מנכ"ל 'סיידר' מקבוצת 'בסדנו' אומר, כי "לדעתנו ומניסיון העבר, פרויקט פיצ' הוא הזדמנות השקעה שלא מוצאים בכל יום. המשקיעים משקיעים למעשה בשתי חברות שמחזיקות בנכסים, כל חברה במקבץ אחר כדי למזער סיכונים. כל משקיע מקבל מניות בחברה בהתאם לגובה השקעתו. כבר היום יש רוכש מאוד רציני שמגלה עניין בנכס הזה, מה שמעיד על גודל הביקוש ברחוב הזה".

ב'בסדנו' מציינים כי כעת מתגוררים בבניינים האמורים דיירים בשכירות, כפי שמאפיין את הרוב מבין חמישים אלף בתי האב בניו הבן המאוכלסים בדירות שכורות. יוצא אפוא שגם בתקופת ההמתנה לאישורי הבנייה יוכלו המשקיעים ליהנות בעז"ה מתשואה על השקעתם.

בסדנו השקעות נדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד