י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בן כספית המליץ

בן גביר: אשקול להתמנות למ"מ פרקליט המדינה

סערת אי מינויה של ליאת בן ארי למ"מ של ניצן: יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר - אשקול בכובד ראש להתמנות לתפקיד מ"מ פרקליט המדינה

בן גביר: אשקול להתמנות למ"מ פרקליט המדינה
בן גביר בבית המשפט צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

אמש (ראשון) הציע היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לשר המשפטים אמיר אוחנה את ליאת בן ארי לתפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה במקומה של אורלי בן ארי, לאר שהחליטה שלא לקחת את התפקיד בשל המחלקות בין שר המשפטים ליועהמ"ש.

כזכור, ליאת בן ארי הייתה הפרקליטה בתיקי נתניהו, בשל תפקידה כפרקליטת מחוז תל אביב למיסוי וכלכלה, כך שההצעה של מנדלבליט יצרה תגובת שרשרת של בדיחות על חשבונו של מנדלבליט.

היום (שני) הטריל איתמר בן גביר בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: "לשאלת רבים, רק מעדכן שהשר אוחנה טרם פנה אליי בבקשה להתמנות לתפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה. אם תגיע בקשה כזו, היא תיבחן בכובד ראש".

בתגובה, הציע בן כספית להציע את שמו כמועמד. כזכור, לאחר ששי ניצן סיים את תפקידו, מינה שר המשפטים אוחנה את אורלי בן ארי גינצברג לתפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה. לאחר "מחול השדים" שהתרחש כדבריה, היא החליטה ביום שישי האחרון לפרוש.

במכתבה כתבה בן ארי גינצברג, "בימים האחרונים, אחרי כשלושה עשורים של עבודה מקצועית ומסורה בפרקליטות, שיקרה לי כל כך ובה אני מאמינה, מתנהל 'מחול שדים' במערכת המשפט, שבעל כורחי אני חלק ממנו". היא הוסיפה כי "נבחרתי על ידי שר המשפטים לתפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה ואני סמוכה ובטוחה ביכולתי ובכישוריי למלא תפקיד זה בהצלחה".

איתמר בן גביר בן כספית פרקליט המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד