ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התאונה המחרידה אמש

הותר לפרסום: זהו שמו של ההרוג בהתנגשות

הותר לפרסום כי יוסף קהלני ז"ל הוא אחד מארבעת ההרוגים בתאונה אתמול שאירעה בצומת בדק - סמוך לנתב"ג

הותר לפרסום: זהו שמו של ההרוג בהתנגשות
המנוח יוסף קהלני ז"ל על רקע התאונה צילום: דוברות זק"א; המשפחה

לפני שעה קלה הותר לפרסום כי יוסף קהלני ז"ל, בן 79 תושב פתח תקווה, נשוי, אב לילדים וסב לנכדים, הוא אחד מארבעת ההרוגים בתאונה אתמול בצומת בדק סמוך לנתב"ג. שלושת ההורגים הנוספים טרם זוהו. קהלני הותיר אחריו את אשתו, מלכה, שלוש בנות ו-14 נכדים

בשעות הבוקר (שני) הוארך בארבעה ימים מעצרו של נהג האוטובוס בן 44 מחיפה, החשוד בגרימת מוות ברשלנות, נהיגה בקלות דעת וסטייה מנתיב. מחקירה ראשונית של בוחן התאונות של אגד עלה כי לא מדובר בכשל טכני. על פי הדיווח בכאן חדשות, בחקירה גם עלה כי האוטובוס עבר ביקורת בטיחות רק לפני ארבעה ימים ונמצא תקין.

"לא הייתי עם הפלאפון, הוא היה בתיק. לא הייתי עייף" אמר הנהג לחוקרי המשטרה לאחר שנעצר. מדובר באוטובוס קו 947 מירושלים לחיפה, שהתנגש אתמול בתחנת אוטובוס בכביש 40 סמוך לנתב"ג.

איריס סייס, בתו של קהלני, סיפרה ל'ישראל היום' כי אביה "היה נשמה טובה. מעולם לא שמעתי אותו אומר 'קשה לי וכואב לי' או 'ואני לא יכול'. בנאדם בריא בנפשו ובגופו, כל כך מלא שמחת חיים. איש טוב שעזר לכולם, לכולם. באמת. ערב נר ראשון אמא חיכתה לו ליד החלון, והנר כבה. עצוב לי שזה בנסיבות טרגיות בנסיבות שאפשר היה למנוע. היום זה הגיע לפתחנו. כל פעם זה מגיע לפתח של מישהו אחר. זה עצוב".

דנה נכדתו של יוסף ז"ל, אמרה ל'כאן חדשות' כי "זה שובר את הלב, פתאומיות מטורפת. אנחנו המומים מהתאונה ומחוסר האחריות של הנהג. סבתא שלי מפורקת לחלקים". לדבריה אמה שהיא הבת הבכורה נאלצה לבשר לשאר בני המשפחה את הבשורה הקשה. עוד סיפרה, "סבא הכי אהב נרות חנוכה, זה הכי החג שלו. הוא לא זכה להדליק נר ראשון. הוא היה אוסף כספים ועוזר לאנשים. ועושה שידוכים בירושלים. הוא היה דתי-חרדי. סבתא ביקשה שיחזור מוקדם יותר להדליק נר והוא עלה על האוטובוס הזה. זה בן אדם בלי פלאפון. אי אפשר אפילו לדעת אם הוא התעכב או שקרה משהו".

אסון התנגשות האוטובוס בתחנה נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד