י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יש בזה קיום ובנין התורה

הזעזוע בשכונה: הרב הורה לקיים את המסיבה כרגיל

בשכונת גרין פארק כבר חשבו לבטל מסיבת חנוכה עקב מעשי הוונדליזם בבית הכנסת באיאן וחילול ספרי התורה, אך רב השכונה הרגע וביקש שהכל יהיה כרגיל בשביל המשפחות שמחכות לקרן אור. המכתב המלא בפנים

הזעזוע בשכונה: הרב הורה לקיים את המסיבה כרגיל
הרב ליוש רבה של גרין פארק צילום: באדיבות המצלם

שכונת גרין פארק בעיר מודיעין עילית עברה היום זעזוע לאחר שאלמונים פרצו הלילה (שני) לבית המדרש  של חסידות באיאן וביצעו פוגרום וונדליזם מזעזע בבית המדרש.

רב השכונה הגאון רבי יו"ט ליפא ליוש ששמע על המעשה הנורא החליט לערוך עצרת זעקה סמוך לבית הכנסת באיאן שנערכה בצהריים.

בנוסף, הערב אמור להיערך בשכונת גרין פארק אירוע ענק של מסיבת חנוכה לילדים בעלי מוגבלויות שע"י ארגון 'נותנים' שרב שכונת גרין פארק הרב יו"ט ליפא ליוש הוא רב הארגון, ובהשתתפות תזמורת והרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע שכאשר שמעו על כך ראשי הארגון הם נכנסו לרב השכונה ברצון לבטל את המסיבה או לוותר על תזמורת וכלי נגינה בעקבות המקרה הקשה,אך לאחר מס' שעות ובהתייעצות גדולי ישראל הוציא הרב יו"ט ליפא ליוש רב שכונת גרין פארק מכתב לתושבי השכונה ולראשי 'נותנים' ובו הורה להם כי אין לבטל בשום פנים ואופן את המסיבה ואין גם לבטל את התזמורת ויש לערוך את המסיבה כמתוכנן.

במכתבו כתב:  "הן אמת לאחר השבר הגדול שנשמע במקומנו על שריפת התורה רח"ל, לא ראוי לקיים מופעים למינהם, אומנם היות ואגודת 'נותנים' עוסקת במצווה רבה ועצומה לשמח לבבות שבורים ילדים מיוחדים ויש בזה קיום ובנין התורה, ולאחר שהכל מוכן והמשפחות מחכות מאוד לקרן אור זו לא ראוי לבטל" ובעקבות כך הוחלט לערוך עוד הערב כרגיל מסיבת חנוכה לילדים בהשתתפות תזמורת. 

המכתב שכתב הרב ליוש. צילום: באדיבות המצלם

גרין פארק באיאן מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד