י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סוער בבני ברק

הרמ"ט זעם: "חכמה גדולה לעשוק אנשים"

בעקבות מייל ששיגרה מנהלת אגף הגבייה בעיריית בני ברק, בו היא מייחלת כי בשמונת הימים שנותרו עד סוף השנה האזרחית, היא תצליח להגיע אל היעד, ראש המטה של זייברט זעם על כך והגיב בחריפות במייל חוזר שנשלח לכל הנמנעים

הרמ"ט זעם: "חכמה גדולה לעשוק אנשים"
חזית בנין עיריית בני ברק צילום: פלאש 90

כמו על תבנית ביצים, עיריית בני ברק מתנהלת בחודשים האחרונים, סביב מתיחויות רבות בין הלשכות ובין המפלגות, כאשר הבוקר (שני) התפרץ קרב פומבי מול כל עובדי העירייה, בין לשכת מ"מ וסגן ראש העיר חנוך זייברט, לבין מנהל אגף ההכנסות, כששניהם מזוהים עם אותה מפלגה - 'אגודת ישראל'.

מנהלת האגף מבכירי המינויים של חסידות גור בקדנציה תחת זייברט, דיווחה לנציגי העירייה על ההתקדמות בגבייה של הארנונה, כשהיא כתבה במייל פנימי, "ימי עבודה אחרונים- נתונים מרשימים ומאתגרים כאחד!", כשהיא מדווחת על סכום הגבייה של הארנונה לקראת סיום השנה האזרחית "להלן סטטוס נכון לאתמול, כששמונה ימי עבודה לפנינו".

"אנו רואים גביה של 374,000,000 חסר לנו עוד 8 מליון להגיע ליעד ו-13.450 כדי להגיע לרף העליון!!", דיווחה מנהלת האגף, כשהיא מוסיפה ומאחלת "בתפילה כי אורות הימים ישפיעו, וציטטה את הפסוק מתהילים "ויהי נועם ה' עלינו ומעשה ידנו כוננהו".

מי שפחות התחבר להודעה ולעדכון, היה ישראל דרנגר ראש המטה של ממלא מקום וסגן ראש העיר חנוך זייברט, שהשיב במייל הפנימי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', בו כתב, "חכמה גדולה לעשוק אנשים, לעשות להם עוול, לא להקל היכן ששייך "והיכן שהקלו עד היום" ולהתגאות עם זה".

"והחמור מכל", הוסיף דרנגר שנמנה על בני אותה חסידות של מנהלת האגף בזעם, "עוד לבקש ש'אורות הימים ישפיעו'. אז אני חושב שאכן אורות הימים ישפיעו על הנוגעים בדבר להקל על סבל התושבים, שאנחנו מקבלים את התגובות על התנהלות העומדים בראש האגף וכמובן שלא נשכח: הכל לפי החוק".

עיריית בני ברק ישראל דרנגר חנוך זייברט דמי גבייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד