י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חוזר בתשובה?

לפיד ביקש את עזרת הנשיא לפתור את המצוקה החרדית

יאיר לפיד שהגיע היום לפגישה עם נשיא המדינה, ביקש ממנו להתערב למען משבר תקצוב ילדי החינוך המיוחד המוגדרים כמוסדות מוכש"ר | זאת ימים ספורים לאחר שקרא בפומבי לשר החינוך לסיים את המשבר "בלי סחבת ובלי חשבונות פוליטיים"

לפיד ביקש את עזרת הנשיא לפתור את המצוקה החרדית
יאיר לפיד אצל ריבלין צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: במסגרת פגישה שקיים הבוקר (שני) חבר הכנסת יאיר לפיד עם נשיא המדינה רובי ריבלין, העלה לפיד את המצוקה החרדית בעניין תקציבי החינוך המיוחד וביקש סיוע מהנשיא.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפיד ניצל את ההזדמנות כדי לבקש כי מהנשיא לסייע מול משרדי האוצר והחינוך, לפתור את הסאגה סביב הפלונטר של תקצוב מוסדות החינוך המיוחד החרדים, שמוגדרים כמוכר שאינו רשמי.

הפעילות של לפיד מגיעה, כהמשך לדבריו לפני כשבועיים כי "גם ילדי החינוך המיוחד החרדי משלמים את מחיר הפוליטיקה. התקציבים שצריכים להגיע אליהם נתקעו", וקרא פומבית לשר החינוך "העבר להם את הכסף בלי סחבת ובלי חשבונות פוליטיים".

‏לפיד עצמו צייץ הבוקר, "נפגשתי הבוקר עם נשיא המדינה רובי ריבלין בביתו בירושלים. הבעתי בפניו את דאגתי העמוקה בפני המתקפה על מוסדות המדינה ושלטון החוק. דיברנו על הדרדרות השיח והסכנה הטמונה לחברה הישראלית בתקופה הזאת. הודיתי לנשיא על הפגישה החמה ועל הדאגה העמוקה שלו לאחדות העם".

כאמור, הערב נודע 'לבחדרי חרדים' כי היתה גם מחווה למגזר החרדי, בדמות בקשה מהנשיא להתערב במשבר ולפתור אותו.

יאיר לפיד חינוך מיוחד ראובן ריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד