י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אנצח את גדעון נתניהו"

המעידה הלשונית של ניר ברקת בשידור

מה קורה לפוליטיקאים שלנו? עוד ח"כ נתפס מועד בלשונו והקטע הפך לויראלי ברשת. מדובר הפעם בח"כ ניר ברקת מ'הליכוד', שרואה עצמו כאחד מיורשיו של נתניהו בבוא היום, אולם בלהט דבריו בראיון היום הוא אמר שיידע לנצח את "גדעון נתניהו"

המעידה הלשונית של ניר ברקת בשידור
ניר ברקת/גדעון סער צילום: הדס פרוש, פלאש 90

זוכרים את "אני אשמור על נתניהו מאוחדת"? כשבוז'י הרצוג התמודד לראשות הממשלה בראשות 'המחנה הציוני' אי שם ב-2015, הוא התעמת מול ראש הממשלה בנימין נתניהו בשידור חי. כשעלתה שאלת חלוקת ירושלים הצהיר הרצוג "אני אשמור על נתניהו מאוחדת".

גם במערכת הבחירות הנוכחית יש את מי שקוטף את פרס הטעות הטובה ביותר עד כה.

בראיון לישי שנרב בגלי צה"ל התייחס היום (שני) חה"כ ניר ברקת לפריימריז בליכוד ואמר, כי הוא "ידע לנצח את גדעון נתניהו יום אחרי נתניהו".

מתוך הטוויטר של העיתונאי יניר קוזין

שגיאות נוספות של פוליטיקאים; מה עם בוריס ילצ'ין? זוכרים? לפני מספר חודשים נתניהו, סיפר כיצד טס ללונדון כדי להיפגש עם ראש הממשלה, בוריס ילצ'ין. אלא שבוריס הוא בכלל ג'ונסון וילצין, שהיה נשיא רוסיה בין השנים 1991-99, כבר מת מ-2007. נתניהו כמובן התכוון לבוריס ג'ונסון ראש ממשלת בריטניה.

את טעויותיו של גנץ אין צורך להזכיר. כולכם זוכרים את יו יו יונית, את הטעות בשמות הנרצחים בפיגוע, את האוזן שלא שומעת ועוד עשרות מקרים ביזאריים.

ניר ברקת גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד