י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מי יודע מה תכננו

בתיק בית הספר: נשק מסוג 'קרל גוסטב'

בין הספרים למחברות בתוך תיק בית ספר, תפסו שוטרי משטרת ישראל תת מקלע מסוג 'קרל גוסטב' ומחסנית, שלושה צעירים הלומדים בתיכון נעצרו

בתיק בית הספר: נשק מסוג 'קרל גוסטב'
קרל גוסטב שנמצא בתיקו של תלמיד בי"ס צילום: דוברות המשטרה

בתאריך 21/12/19 בפעילות ממוקדת של שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול כנגד תופעת סחר, החזקת אמצעי לחימה והשימוש בהם סמוך לאחד מהכפרים באזור הגליל, בחיפוש שבוצע ברכב, נתפס תת מקלע מסוג "קרל גוסטב" ומחסנית, מוסלקים בתוך תיק בית ספר בין הספרים למחברות. 

שלושה חשודים בני 17, נעצרו והובאו לתחנת המשטרה לחקירה בחשד לסחר באמצעי לחימה והחזקתם. בהמשך הוארך מעצרם בבית משפט השלום בחיפה עד ליום רביעי הקרוב 25.12.19

מתחילת שנת 2019 שוטרי משטרת ישראל תפסו למעלה מ-4700 אמצעי לחימה, רק במחוז צפון נתפסו 440 נשקים ביניהם קרלו, M16, shot gun ואקדחים, ובנוסף קרוב ל-300 מטענים ורימונים.

במקביל לחקירות שהסתיימו במעצרים, תפיסות אמל"ח וכתבי אישום. מתנהלות חקירות נוספות רבות, שחלקן קרובות לסיום.

מהמשטרה נמסר, "משטרת ישראל תמשיך לפעול ולהאבק באלימות בחברה הערבית תוך מתן דגש על עבירות אלימות ושימוש בנשק וקוראת לקורבנות לא לחשוש, לשתף פעולה עם השוטרים ולדווח על מקרי אלימות מיד עם התרחשותם. כמו כן היא תמשיך לפעול לצמצום ולמיגור תופעת הסחר, ההחזקה והשימוש בנשק חם על מנת לשמור על שלומו וביטחונו של הציבור".

קרל גוסטב בית ספר תיכון המגזר הערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד