י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'סופרקריל' של 'טמבור' זכה בפרס מוצר השנה

בתחרות בינלאומית בה משתתפות עשרות מדינות זכה הצבע של טמבור בפרס 'מוצר השנה' לשנת 2012 בקטגוריית הצבע • מנכ"ל השיווק של טמבור: "אנו גאים על הזכייה ואמון הצרכנים"

מזל טוב
מזל טוב

'טמבור' ממשיכה להוביל את עולם הצבע של ישראל בחדשנות ויצירתיות: 'סופרקריל לבן במיוחד' בגימור מט שהשיקה 'טמבור' השנה לקראת חודש הצבע של ישראל, זכה בפרס 'מוצר השנה' לשנת 2012 בקטגוריית הצבע, במסגרת תחרות Product of the year– מוצר השנה הנערכת בעשרות מדינות ברחבי העולם.

'סופרקיל מט לבן במיוחד' הינו צבע אקרילי לקירות פנים וחוץ על בסיס מים. החידוש שבמוצר הוא השילוב בין חזות יפה ובוהקת יחד עם עמידות גבוהה במיוחד לאורך זמן, כאשר הצבע אינו מתקלף ואינו דוהה.

'סופרקריל מט לבן במיוחד' הושק לקראת 'חודש הצבע של ישראל' ותקופת חידוש הבית שלפני חג הפסח, תחת הסיסמא החדשנית של 'טמבור' "שינוי גדול בהשקעה קטנה" כמוצר ייחודי בעל כושר כיסוי גבוה, ייבוש מהיר, שמאפשר יישום מהיר ומקצועי בכל צביעה פנימית או חיצונית, לקירות טיח, בטון ולבנים. תהליך היצור של 'טמבור' הינו 'ירוק' והצבע נחשב לידידותי בזכות היותו נושם, ללא עופרת וכרומטים.

פאנל הצרכנים שדירג את הזכייה, מורכב מקבוצה של מעל 2500 צרכנים המדרגים את המוצרים החדשניים ביותר בכל קטגוריה בכל מדינה, כאשר תחרות זו נותנת במה לקידום החדשנות והחשיבה היצירתית. בדירוג המוצר זכתה 'טמבור' בציונים גבוהים מאוד הן בתפיסת האיכות והן בתפיסת הערך בזכות השיפור המשמעותי שעבר הן בשטח הכיסוי והן בלובן.

איתן ויצמן מנכ"ל השיווק של 'טמבור' הגיב על הזכייה ואמר כי "טמבור ממשיכה להוביל את עולם הצבע בישראל בחדשנות וביצירתיות וגאה על הזכייה ואמון הצרכנים, היכולת של 'טמבור' הינה ביכולת לחולל שינוי משמעותי וגדול, בהשקעה קטנה, זהו שינוי תפיסה משמעותי לצרכן שנהנה מחדשנות מקצועית פורצת דרך, מטכנולוגיה ירוקה ומעולם חדש של גוונים ויישומים בסטנדרדים הגבוהים ביותר".

טמבור צבע סופרקריל חדשנות פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד