י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ביבי צריך אריה חזק

פרסום ראשון: השר דרעי מתעקש - "לא נוותר על תיק הרווחה"

ביבי צריך אריה חזק: לקראת חלוקת תפקידי השרים שמסתמנת בתחילת השבוע הבא - דרעי מתעקש לקבל לידיו את תיק הרווחה • שר דרעי אומר ביממה האחרונה כי הוא שוקל למנות שרים חדשים מטעם ש"ס • "לא נוותר בשום מחיר על תיק הרווחה" אומר דרעי ביממה האחרונה

פרסום ראשון: השר דרעי מתעקש - "לא נוותר על תיק הרווחה"
דרעי ונתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לקראת חלוקת תפקידי השרים שמסתמנת בתחילת השבוע הבא, דרעי מתעקש לקבל לידיו את תיק הרווחה. זאת לאחר שראש הממשלה כבר הודיע לבג"ץ כי הוא צפוי להתפטר מתפקידי השרים בהם הוא מחזיק בהם עד לתחילת השנה האזוריים החדשה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי דורש מראש הממשלה לקבל את תיק הרווחה לצד הדרישה לקבל את תיק החקלאות בו כבר הושג הסכמה כי התיק יעבור לידיו ש"ס. השר דרעי אומר ביממה האחרונה כי הוא שוקל למנות שרים חדשים מטעם ש"ס, אולם לא ברור אם יהיו אלו חברי כנסת מן המניין או שמא מינויים מקצועיים מבחוץ.

כאמור, השר דרעי מתכוון להתעקש והוא אומר למקורביו ביממה האחרונה כי, "לא נוותר בשום מחיר על תיק הרווחה". לדבריו, "לא תהיה פשרה שניקח את תיק החקלאות בלבד". דרעי הוסיף, "תיק רווחה הוא תיק שנוכל לעזור בו לאוכלוסיות החלשות ולאנשים במצוקה שזקוקים לסיוע. בכוונתי למנות לפחות שר אחד נוסף - אם לא שניים".

כזכור, לאחר שמונה נפתלי בנט לתפקיד שר וקודם פיזור הכנסת, פנה יו"ר ש"ס השר דרעי לראש הממשלה ודרש ממנו לקבל עוד שני תפקידי שרים לטובת ש"ס. דרעי טען אז בפני רה"מ כי המפתח לחלוקת השרים השתנה וכי הליכוד מחזיק ב-16 תפקידי שרים בשעה שרשימתו מונה 32 מושבים בכנסת, כמו כן סיעות הציונות הדתית מחזיקות בשלושה תפקידי שרים בכירים על שבעה מנדטים - ואילו ש"ס עם תשעה מנדטים מחזיקה -2 בלבד.

אריה דרעי בנימין נתניהו רווחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד