כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
גאולה בקול סדוק

הבן שלי שמע בגן: "סיפרו שאבא שלך דפוק"

מגישת החדשות והעיתונאית גאולה אבן-סער מתייחסת לעלבונות הקשים שמטיחים בה ובבני משפחתה מאז התייצב בעלה גדכון סער כמועמד נגדי לנתניהו

הבן שלי שמע בגן: "סיפרו שאבא שלך דפוק"
סער בכנס שהתקיים בפתח תקווה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

מגישת החדשות ורעייתו של המועמד לראשות הליכוד העיתונאית גאולה אבן-סער התראיינה לפני שעה קלה (שלישי) באולפן ynet והתייחסה לעלבונות הקשים שמטיחים בה ובבני משפחתה מאז התייצב סער כמועמד נגדי לראש הממשלה נתניהו.

כשהיא בקול שבור ולחלוחית בעיניה, סיפרה גאולה: "אני משתדלת נורא בעדינות לבדוק בימים האלה אם מישהו אמר משהו, אם הוא שמע משהו ואז שאלתי אותו איך היה בגן, התשובה הסטנדרטית היא 'כיף' ובדרך כלל זה מסתיים בזה, ואז הוא אמר לי 'את יודעת, ילד אחד אמר שהוא ראה בטלוויזיה איש שאמר שאבא שלי דפוק'".

היא הוסיפה, "אמרתי בלב 'וואו, איזה מזל שהוא שמע רק את זה'. ואז שאלתי אותו 'אוקיי, ומה חשבת?'. ואז הוא אמר 'אני חושב שזה נכון'. 'אמרתי לו, מה נכון, שהוא דפוק?', הוא אומר לי 'לא, אני חושב שבאמת האיש הזה אמר את זה על אבא'".

רעייתו של סער סיכמה, "הוא צודק, כי משהו בשיח הכללי כן חודר אליו והוא כן מרגיש את הדברים השליליים שנמצאים ברקע. אנחנו מאוד משתדלים לגונן, לעטוף, ששום דבר מזה לא יחדור אבל להגיד שזה לא חודר למשפחה, זה חודר, זה לא הולך לשבור לא את גדעון ולא אותי, אנחנו חושבים שיש כאן מטרה הרבה יותר גדולה וקוראים לה מדינה ולכן הוא יעשה הכול כדי שהוא ינצח ואני מאמינה שהוא ינצח".

גדעון סער גאולה אבן סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד