ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"זמנו של סער יגיע"

מכתב התמיכה של הגר"מ מאזוז בנתניהו: "אין חכם כבעל הניסיון"

אחרי מאבק עיקש בימים האחרונים בין שני המתמודדים על ראשות הליכוד סביב תמיכתו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז, אמש הודיע ראש הישיבה כי הוא תומך דווקא בנתניהו למרות ההתלבטות הקשה • כעת מתפרסם המכתב המלא • נתניהו: "תודה על התמיכה המרגשת!"

מכתב התמיכה של הגר"מ מאזוז בנתניהו: "אין חכם כבעל הניסיון"
נתניהו וקרעי אצל הגר''מ מאזוז צילום: באדיבות המצלם

אחרי הקרב שהתנהל מאחורי הקלעים סביב תמיכתו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' במועמדי הליכוד בפריימריז ולאחר ההישג של חבר הכנסת שלמה קרעי שהצליח להביא מכתב תמיכה של רבו הגר"מ מזוז בראש הממשלה נתניהו - המכתב מתפרסם כעת באופן רשמי.

במכתבו כותב ראש הישיבה בגלוי, כי "קשה לי להכריע בפריימריז של תנועת הליכוד בין רה"מ ביבי נתניהו ובין מר גדעון סער. כולם אהובים כולם ברורים" כותב ראש הישיבה, מכריז על תמיכה בנתניהו ומוסיף לכך נימוק: "אבל לפי הכלל הידוע, אין חכם כבעל הניסיון. אני מעדיף את ביבי".

הרב מאזוז מוסיף בשבחיו של ראש הממשלה: "בעשור האחרון הוא עשה רבות למען ארץ ישראל 'וסחב' את אובמה שמונה שנים עד שירד מגדולתו. וחקר ודורש ומפרסם כל מזימות אויבינו ותחבולותיהם והוא בידידות רבה עם ארה"ב ורוסיה ועם מדינת הודו (ועוד) אין ספק שזו ברכת שמיים למי שאוהב את ארץ ישראל".

במכתבו מתייחס ראש ישיבה למועמד שמנגד אותו הוא פגש ביום ראשון השבוע - חבר הכנסת גדעון סער: "אבל גם מר גדעון סער יגיע זמנו ויעלה מעלה מעלה, כי לכל זמן ועת לכל חפץ". בישיבת כסא רחמים אומרים כי למרות שסער קרוב יותר לדת, המצב המשפטי של נתניהו הביא את ההחלטה של ראש הישיבה לתמוך דווקא בו.

ראש הממשלה נתניהו הגיב לתמיכתו של הגר"מ מאזוז: תודה גדולה לגאון הרב מאיר מאזוז על תמיכתו בי בפריימריז לראשות הליכוד. זכיתי השבוע להיפגש עם הרב מאזוז ולקבל היום את תמיכתו, בזכות פעילותי למען ארץ ישראל ולביצורה וחיזוקה של מדינת ישראל. תודה על התמיכה המרגשת!

הגרמ מאזוז בנימין נתניהו שלמה קרעי גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד