י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דיון סוער בוועדה

גפני מגלגל את האחריות לש"ס; ח"כ מרגי עקץ

בדיון שנערך היום בוועדת הכספים, ניסו חברי הועדה יחד עם הורי הילדים המיוחדים להביא לפתרון באפליית התקצוב לילדי החינוך המיוחד במוסדות המוכש"ר. גפני סירב לעצור תקציבי משרד החינוך עד שיבוא פתרון וגלגל את האחריות לש"ס • חבר הכנסת מרגי עקץ בתגובה

גפני מגלגל את האחריות לש"ס; ח"כ מרגי עקץ
פלאש 90

בתום דיון נוסף בוועדת הכספים ולקראת סיום שנת 2019, ניסו חברי הוועדה יחד עם ההורים המודאגים לתקן את האליה הקיימת סביב התקצוב לילדי החינוך המיוחד במוסדות המוכש"ר, אך מהר מאוד הדיון הפך לקרב פוליטי-חרדי.

במהלך הדיון, התאחדו כלל חברי הוועדה והודיעו כי באם תעלה הצעה לתקצוב למשרד החינוך, הם יצביעו נגדה עד שימצא פתרון לילדי החינוך המיוחד. חבר הכנסת גפני סירב להתנגד לתקציבים של משרד החינוך שמצידה מעכבת את התקציב לילדים המיוחדים.

גפני התחייב בראשית הדיון ואמר: "אני אעשה הכל, הכל, כל מה שאפשר שהילדים האלה יקבלו את התקציב המגיע להם". גפני האשים את משרד האוצר ואמר, כי "משרד האוצר צריך להביא את הכסף לתשומת ליבכם בש"ס" כשהוא רומז לסגן שר האוצר חבר הכנסת יצחק כהן.

מי שהשיב מש"ס היה חבר הכנסת יעקב מרגי שעקץ את גפני וכתב בטוויטר: "אני תוהה איך גפני לא מצליח לפתור את זה". השר אריה דרעי הורה לנציגי ש"ס בוועדה לעצור את תקציבי משרד החינוך עד שהנושא יטופל.

כזכור, אתמול (שני) דיווח 'בחדרי חרדים' כי גם חבר הכנסת יאיר לפיד העלה את הנושא בפני נשיא המדינה בפגישתם, כאשר ומבית הנשיא נמסר ל'בחדרי חרדים', כי הנשיא שוחח אתמול מיד בתום הפגישה עם ראש אגף התקציבים שאול מרידור ודרש להביא לפתרון.

יעקב מרגי משה גפני משרד החינוך ועדת הכספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד