ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
קלפטומן בינלאומי

השגריר תועד גונב מחנויות ונאלץ להתפטר

שגריר מקסיקו בארגנטינה התפטר לאחר שתועד כשהוא מנסה לגנוב בחנויות בארגנטינה. בחנות ספרים הוא תועד מנסה להבריח ספר בשווי עשרה דולרים ומחנות אחרת חולצה

השגריר תועד גונב מחנויות ונאלץ להתפטר
אילוסטרציה צילום: pixabay

שגריר מקסיקו בארגנטינה ריקארדו ואלרו נאלץ לעזוב את ארגנטינה החודש לאחר שסרטונים מצילומי אבטחה הראו שהוא מנסה לגנוב ספר מחנות בבואנוס איירס.

כעת הוא מואשם בנוסף בניסיון לגנוב חולצה מחנות שדה תעופה. הדיפלומט עלה לכותרות בחודש האחרון לאחר שנתפס גונב ספר מהמדף באוקטובר האחרון, הוא החליק את הספר לתוך עיתון לפני שניסה לצאת מהחנות.

על פי הדיווחים מארגנטינה, הספר עולה 10 דולר, והיה הספר של הביוגרפיה של ג'קומו ג'ירולמו קזנובה שהיה סופר והרפתקן איטלקי, חייל ומרגל מהמאה ה -18 הידוע בעיקר כהרפתקן נפלא.

הוא השתמש בחסינות דיפלומטית, והתיק לא הועבר הלאה לטיפול, אך משרד החוץ של מקסיקו החל לפעול לאחר שהודלף הסרטון בו הוא נראה גונב.

על פי הדיווחים, מר ואלרו ניסה לגנוב חולצה מחנות דיוטי פרי בשדה התעופה הבינלאומי של עזיזה בבואנוס איירס רגע לפני שעלה על טיסה למקסיקו. משרד החוץ קיבל את התפטרותו ביום ראשון האחרון.

"ריקרדו ולרו הוא אדם נהדר, הוא עובר טיפול נוירולוגי ואני מאחל לו החלמה מהירה", כך כתב מרסלו אברארד, שר החוץ של מקסיקו בטוויטר. אמצעי התקשורת המקומיים דיווחו כי מר ואלרו היה תחת פיקוח על ידי אנשי מקצוע בתחום הרפואה בשנת 2013 לאחר ששרד גידול במוח.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד