י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בישראל: חופשה פרטית בסוויטה על חוף הים

בישוב שבי ציון אשר בגליל המערבי, תוכלו ליהנות מחופשה זוגית באווירה מיוחדת, עם קונספט אירוח ייחודי המשלב חוף מבודד במרחק נגיעה, פרטיות מלאה, שלווה, רוגע, עיצוב מוקפד, ואיכות ללא פשרות

בישראל: חופשה פרטית בסוויטה על חוף הים
סוויטת נעם - מבט אל הים צילום: רועי חן

בישוב שבי ציון אשר בגליל המערבי, תוכלו ליהנות מחופשה זוגית באווירה מיוחדת, עם קונספט אירוח ייחודי המשלב חוף מבודד במרחק נגיעה, פרטיות מלאה, שלווה, רוגע, עיצוב מוקפד, ואיכות ללא פשרות.

"ימים – סוויטות על חוף הים", הנו מתחם הכולל 2 סוויטות, נפרדות ומרוחקות זו מזו ושוכן בישוב שבי ציון, אשר בגליל המערבי. מדובר בעסק ותיק, הפועל עשר שנים, מוערך מאוד על ידי לקוחותיו הרבים, אשר רבים מהם נמנים על ציבור שומרי המצוות.     

בישוב בית כנסת פעיל, תחבורה ציבורית וניתן אף להגיע ברכבת לנהריה הסמוכה.

בריכה פרטית מחוממת • צילום: רועי חן

כאשר תפנו מערבה מכביש 4 ותכנסו לישוב הכפרי - ייפרס לפניכם הים, כחול עמוק ואינסופי!!! הצצה חטופה זו, היא רק הקדמה למה שמצפה לכם כשתכנסו לאחת הסוויטות..
ברגע שתפתחו את הדלת, תראו את הים במלוא הדרו - מבלי שתרגישו תפרוץ מגרונכם קריאת התפעלות בלתי נשלטת: "וואו, מדהים!!"  ותרגישו איך הלב מתרחב ופועם בהתרגשות.

צילום: רועי חן

האהבה לאירוח היא שהובילה את בני הזוג, בעלי המקום, אקדמאיים אשר עובדים במקצועות חופשיים, להקים את "ימים". ביחד, בתהליך של בניה משותפת, כשהם משלימים האחד את השנייה.

היא מאחורי הקלעים: חולמת, רותמת, אוספת, נוזפת, קונה וקונה וקונה, ומה שאי אפשר לקנות מזמינה... והוא המוציא לפועל: מנגר, ממסמר, משפר, מאשר ומקטר ומקטר  (כן, בדיוק כמו אצלכם...)

ביחד, באהבה רבה, ליקטו בני הזוג את החפצים היפיפיים המקשטים את "ימים". תוכלו למצוא כאן חפצים עתיקים ייחודיים ובעלי ערך סנטימנטלי: שעון ימאים מנחושת שעבר בירושה, כלי בדולח וכסף מרשימים מבית סבתה של בעלת הבית, כורסאות  עתיקות מבית ההורים...

הרהיטים בסוויטות, מעץ מלא, חלקו צבוע בגווני שמנת, ממוקמים בחדר בצורה אידיאלית כך שתוכלו להנות מנוף הגלים, וחשוב להזכיר גם את הג'קוזי הפרטי שנמצא בכל יחידה ואת המרפסת המיועדת רק לשניכם.

יחידות האירוח שתיהן מרהיבות, שונות במעט זו מזו: באחת בריכה מחוממת ואילו בשניה אמבטיה "פרי – סטנדינג" וג'קוזי הוט – טאב חיצוני.

מאחר וכולנו חולמים להירדם לרחש הגלים, להירגע עם מסאז' מפנק, לצעוד יחפים על החוף, אתם מוזמנים לבוא אלינו לים!!!

כעת, ניתן ליהנות ממחירי חורף מיוחדים!!!

פרטים נוספים באתר yamimsuite.co.il או בטלפון 052-909-8385

 

 

צילום מסך: פרס בוקינג למצוינות באירוח

 

נופש בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד