כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אחיו של האברך הפצוע: "התפילות שיפרו את המצב"

אחיו של ר' יוסף שוורץ, שנפצע מאוטובוס באופן קשה, מספר: "הרופאים אמרו שזה נס. לפני יומיים הנחנו לו תפילין לראשונה. הבנתי ששחררו הנהג הפוגע אחרי שבוע"

אוטובוס. צילום ארכיון
אוטובוס. צילום ארכיון

בערב פסח נפצע באורח קשה האברך הרב יוסף שוורץ, תושב מודיעין עילית, כאשר יצא מביתו אל רכבו שחנה בסמוך, שוורץ הגיע למושב הנהג מהצד הסמוך לכביש, ואז עבר אוטובוס במקום, פגע ברכב ובשוורץ עצמו. כתוצאה מהפגיעה שוורץ עף למרחק ונלכד מתחת לרכב סמוך.

הוא פונה כשהוא מחוסר הכרה לבית החולים 'תל השומר', ובמשך שבועות ארוכים שכב מחוסר הכרה כשהוא מורדם ומונשם. בכל רחבי הארץ התפללו לרפואתו, ואכן, בימים האחרונים, חלה הטבה משמעותית במצבו - הוא הועבר למחלקת שיקום הנשימה, ובעזרת בני המשפחה הניח השבוע תפילין לראשונה מאז התאונה.

אחיו, חיים שוורץ, סיפר בראיון מיוחד ל'קו הסקופים' על השבועות הקשים שעברה המשפחה מאז התאונה ועל 8 ילדי אחיו שמתפללים שאביהם יחזור הביתה. "ברוך ה', באופן יחסי המצב השתפר מאד", אמר. "הרופאים אמרו שמדובר בנס רפואי. והנה ההוכחה שהתפילות של עם ישראל פעלו ועזרו מאד.

עוד בנושא:
מודיעין עילית: אברך נפצע קשה מפגיעת אוטובוס
מכתבה של אשת האברך הפצוע: "הצילו. חמלו על ילדי"
ר' יוסף שוורץ מתאושש • "מודים לאלפי המתפללים"

"אחרי ל"ג בעומר הוא הועבר למחלקת שיקום הנשימה. זה לא היה קל, במשך מספר שבועות הוא היה מחוסר הכרה. לפני יומיים הנחנו לו לראשונה תפילין". באשר לנהג האוטובוס שפגע באחיו הוא אומר, "לא ידוע לי בדיוק מה היה איתו, אך הבנתי שהוא שוחרר לאחר ששהה במעצר במשך שבוע".

שוורץ, דמות מוכרת במודיעין עילית, עסק לפרנסתו בהדבקה ובהפצה של עלונים בבתי כנסיות ברחבי הארץ, "אבי נפגש עם רב ידוע, והרב אמר שהציבור צריך לקבל על עצמו לא לקרוא עלונים בזמן התפילות וזאת תהיה רפואתו. אותם עלונים שהפיץ אחי קראו לציבור להימנע מכך, ואנחנו מאמינים שהקבלה הזו עזרה לרפואתו".

חיים פונה אל הציבור ומבקש: "תמשיכו להתפלל, ראינו את האחדות, העזרה והסיוע של כל הקהילה אליה השתייך בברכפלד, ואת התפילות של כלל ישראל, לא נותר אלא לבקש להמשיך לשאת תפילות כדי שהוא יוכל לחזור הביתה".
יוסף שוורץ תאונת דרכים מודיעין עילית ברכפלד אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד