י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ראש עיריית ראשל״צ הדליק נר ראשון עם הרב הראשי

רז קינסטליך ראש עיריית ראשל"צ, הדליק נר ראשון של חנוכה עם הרב הראשי לשעבר הרב ישראל מאיר לאו. ההדלקה התקיימה באירוע של סיעת הירוקים והצעירים שציין שנה להיבחרו לראש העירייה

ראש עיריית ראשל״צ הדליק נר ראשון עם הרב הראשי
הרב לאו מדליק נר ראשון עם ראש העירייה צילום: באדיבות המצלם

למעלה מ 1,000 תושבי העיר התכנסו לאירוע הדלקת נר ראשון של חנוכה באולם האירועים גן הורדים, האירוע התקיים לכבוד חג החנוכה ולציון שנה להיבחרו של רז קינסטליך לראש עיריית ראשל״צ.

אורח הכבוד היה הרב הראשי הגאון רבי ישראל מאיר לאו שליט״א שנשא דברים מרגשים ושיתף את הציבור בסיפור מדהים מחיל יהודי שלחם במלחמת העצמאות של אמריקה ובתנאים קשים וסיכון רב הדליק את נרות החנוכה,הרב לאו שלו היכרות מוקדמת עם ראש העיר ואף היה מסדר הקידושין בחתונתו שיבח את פועלו למען הציבור ודאגתו הכנה לכל המגזרים ולכל אדם באשר הוא ואיחל לו המשך הצלחה רבה בתפקידו החשוב .

באירוע הוקרן סרטון מרשים המציג את פועלו הרב של ראש העיר וסיעתו בשנה החולפת בתחומי עשייה רבים וחיוניים למען העיר ולתועלת הציבור.

ראש העיר אמר בנאומו שהוא שמח וגאה לעמוד בראש המערכת ומודה על הזכות שנפלה בחלקו והוסיף שמתחילת הדרך שם לעצמו למטרה להיות בשקיפות מלאה כך שהתושב הוא לפני הכל,אנחנו חושבים כל הזמן איך להנגיש ולהקל לכולם את כל שירותי העירייה.

אני מודה לכולכם על התמיכה הרבה, זה מחמם את הלב סיים ראש העיר את דבריו.
לאחר מכן עלו חברי סיעתו, עידן מזרחי המשנה לראש העיר, אבי חיים סגן ראש העיר וחברת המועצה גב' מעיין פלח ומנו את ההישגים שבוצעו בעיר בפרק זמן כל-כך קצר והציגו את התוכניות שלהם לעתיד הקרוב.

כיבדו בנוכחותם את האירוע רבני השכונות ורבני העיר,חברי מועצה ואישי ציבור מכל גווני הקשת.
ניתן היה לראות בין הקהל הרב שבא לכבד את ראש העיר אנשים מכל הגוונים והגילאים,ביניהם ציבור גדול של שומרי התורה והמצוות המביעים הערכה והוקרה לפועלו למען העיר והקהילות השונות.

יצויין שראש העיר מסייע רבות לכל צרכי הדת בעיר ודלתו פתוחה לתושבי העיר.

הרב לאו ראשון לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד