י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"נמצא בהלם מוחלט"

ברחוב: חרדי שעיין בטלפון הנייד חטף אגרוף

המתקפות האנטישמיות כלפי חרדים בניו יורק נמשכות. אמש הותקף חרדי ברחובה של עיר במנהטן, עת שעיין בטלפון הנייד שלו | התוקף המשיך לבעוט בו גם לאחר שצנח על הרצפה מעוצמת המכה

ברחוב: חרדי שעיין בטלפון הנייד חטף אגרוף
אגרוף. אילוסטרציה צילום: unsplash

חרדי הותקף ללא סיבה בעת שבדק את הנייד שלו.

אתמול (שני) בשעה 23:05, עמד גבר חרדי בן 65 על המדרכה ברחוב 41 מזרח 219 במנהטן ועיין בטלפון הנייד שלו.

לפתע הוא שמע מישהו צועק לעברו קריאות ובהן "היי אתה יהודי", הוא הרים את מבטו לראות מאיפה זה בא, ואז הוא קיבל אגרוף בפניו ונפל על הרצפה, כשהוא שרוע על הרצפה המשיך התוקף לבעוט בפניו ובפלג גופו העליון.

המשטרה הוזעקה למקום, כשהגיעו השוטרים וראו את מצבו של המותקף, הם מיד הזעיקו אמבולנס והוא פונה לבית החולים, זמן קצר לאחר מכן התוקף נלקח למעצר, המשטרה מתייחסת לאירוע כאל פשע שנאה.

"ההתקפות נגד יהודים יוצאות משליטה, ועלינו להיות קונקרטיים ולהתמודד עם עליית ההתקפות הללו". כך אמר דב הייקינד, לשעבר מחוקק של מדינת ניו יורק ומייסד ארגון "אמריקנים נגד אנטישמיות".

דב הוסיף ואמר כי "מה שקורה בניו יורק, עם התקפות נגד יהודים יצר דאגה עמוקה שגוברת בקהילה שלנו, שואלים אותי לעתים קרובות אם אנו חיים בסביבה של גרמניה הנאצית, התשובה שלי היא תמיד, לא, אבל עצם העובדה שנשאלתי את השאלה הזו, מספיק מטריד כדי להשמיע את הזעקה שלנו, הקורבן של פשע השנאה הזה נמצא בהלם מוחלט, הוא בטראומה ויחיה לנצח עם התקיפה הזו".

תקיפה אנטישמית אנטישמיות ארצות הברית דב הייקינד אגרוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד