י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הוא האדם המתאים ביותר"

יומיים לבחירות: השר ארדן שובר שתיקה ותומך

חיזוק משמעותי לנתניהו. השר הפופולארי ביותר בליכוד, על פי בחירת מתפקדי 'הליכוד' פעם אחר פעם - גלעד ארדן, שובר שתיקה ומצהיר הערב תמיכה פומבית בנתניהו. לעומתו, יולי אדלשטיין, מקום שני ברשימת המפלגה, הזוכה גם הוא לתמיכה המירבית בקרב המתפקדים, עדיין שותק

יומיים לבחירות: השר ארדן שובר שתיקה ותומך
גלעד ארדן עם בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יומיים בלבד קודם יום הבחירות הפנימיות, במהלכו יבחרו מתפקדי 'הליכוד' את יושב ראש המפלגה לקראת הבחירות הבאות, אחד מבכירי התנועה המוצב במקום השלישי ברשימת המפלגה לכנסת, מביע תמיכה פומבית, אחרי שבועות של שתיקה.

מדובר בשר לביטחון פנים ח"כ גלעד ארדן שאומר הערב כי "הבחירות עוררו את השטח, והדגישו את היותנו התנועה הדמוקרטית בישראל, כחבר בקבינט הביטחוני אני מכיר היטב את האתגרים האדירים שמולם אנו ניצבים".

"ולכן", הודיע ארדן כי "לאחר שהבאתי בחשבון את כל השיקולים, הגעתי למסקנה שראש הממשלה נתניהו הוא האדם המתאים ביותר להמשיך ולהוביל את הליכוד ואת המדינה".

עם זאת ארדן יצא נגד התוקפים את גדעון סער בעצם התמודדותו מול נתניהו על ראשות 'הליכוד' ואמר "אני מאמין שההתמודדות של חברי גדעון סער ראויה ושומרת על הדמוקרטיה בתנועה, בשונה מקולות מסוימים שנשמעים. אני משוכנע שהיא מחזקת את הליכוד".

במטה ראש הממשלה לראשות 'הליכוד', הודיעו בתגובה כי "ראש הממשלה נתניהו שוחח עם גלעד ארדן והודה לו על תמיכתו בפריימריז של הליכוד".

הבכיר היחיד בליכוד שטרם הביע את דעתו על הקרב לראשות 'הליכוד', הוא יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין, ששמו עולה, כמי שעשוי להתמודד אף הוא על ראשות המפלגה ביום שאחרי עידן בנימין נתניהו.

בנימין נתניהו גלעד ארדן פריימריז לראשות הליכוד גדעון סער יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד