כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מעורר זעם חרדי

למרות ההצהרות: ליאון נצפה הערב סועד בחשאי עם איווט ליברמן

אחרי שלפני כמה חודשים פרסמנו ממנו ציטוטים על ליברמן: "לא מבין מה עובר עליו. ככה לדבר על הציבור החרדי?", הערב תועד ראש עיריית ירושלים משה ליאון, שנבחר בקולות החרדים, יושב וסועד עם אויבם הגדול בעת הזאת - אביגדור ליברמן | התיעוד צפוי לעורר זעם בקרב החרדים

למרות ההצהרות: ליאון נצפה הערב סועד בחשאי עם איווט ליברמן
ליברמן וליאון צילום: באדיבות המצלם

למרות שהצהיר במספר הזדמנויות לאחרונה כי הוא כבר לא בקשר עם יושב ראש 'ישראל ביתנו', כאשר אל מול ההסתה של ליברמן בשנה החולפת נדרש ליאון מידי כמה שבועות לגנות את המתקפות שלו כמי שנתמך על ידי כל הסיעות החרדיות - הערב (שלישי) תועדו השניים כשהם סועדים בלובי מלון.

בציוץ שפרסם משתמש טוויטר חרדי בשם אריאל, נראה יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, סועד עם שני אישים לא מזוהים במלון ואלדורף אסטוריה בירושלים, כשבסיום הארוחה הצטרף ראש עיריית ירושלים משה ליאון, שלאחר כ-20 דקות השניים יצאו יחד מהמלון דרך יציאה צדדית.

התיעוד הערב צפוי לעורר זעם רב בקרב הציבור החרדי, כשבעת האחרונה עלו מתוכו טענות כלפי הפלגים החרדים שתמכו במועמדו של ליברמן לעיריית ירושלים - משה ליאון, שסירב לרוב לגנות את דבריו פומבית באופן מובהק. הטענות כנגד ליברמן שהחל לתקוף לאחר היבחרו של ליאון, נשמעו גם בקרב חברי הסיעות החרדיות.

כזכור, לפני כחודשיים לאחר נאום השטנה של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן נגד הציבור החרדי, פרסם 'בחדרי חרדים', ציטוטים של ראש העיר משה לאיון שגינה את דבריו של ליברן ואמר, "אני מכיר את איווט המון שנים. לא מבין מה עובר עליו. ככה לדבר על הציבור החרדי? אני בן אדם דתי, שומר תורה ומצוות, ולא מסוגל לשמוע את הדברים האלה".

לדבריו של ליאון אז, "לא הייתי מסוגל לראות את מסיבת העיתונאים. ראיתי את הדקות הראשונות, הבנתי לאן זה הולך ופשוט סגרתי את המסך".

עוד הוסיף ליאון, "האמנתי ואני עדיין מאמין שהממשלה הכי טובה למדינת ישראל זו ממשלת ימין. זו ממשלה טבעית, מתפקדת, שיכולה לקדם את מדינת ישראל. אני עצוב היום כי מי יודע מה יהיה בסיבוב נוסף? עצוב לי על השיח, על הסגנון, על המהות".

משה ליאון אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד