י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מכת האנטישמיות

ב-2:00 בלילה: קבוצת הנערים קיללה את עובר האורח

מכת האנטישמיות נמשכת ואין יום שאיננו מדווחים על תקיפת חרדי או כל בעל זהות יהודית. אמש הותקף גבר שצעד בשכונת קראון הייטס על ידי קבוצת נערים שהתעללו בו 

 ב-2:00 בלילה: קבוצת הנערים קיללה את עובר האורח
אילוסטרציה צילום: unsplash

שעות ספורות לאחר שגבר יהודי הותקף במנהטן, גבר יהודי נוסף הותקף בקראון הייטס, וגם שם היה זה על רקע פשע שנאה.

מתנדבים מארגון השומרים סיפרו לאתר Yeshiva world news, בסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר יום שלישי, צעיר יהודי שצעד בשדרת קינגסטון, הותקף על ידי קבוצת נערים שחורים שחלפה על פניו, וללא פרובוקציות מצידו הם החלו לקלל אותו ואת היהודים, האיש הוציא את הטלפון הנייד שלו כדי לתעד את האירוע, כשלפתע אחד החשודים השליך מה שנראה כמו בקבוק שתיה לעבר הקורבן, והמשיך עם הקריאות האנטי-יהודיות שלו.

הקורבן הזעיק מיד את המשטרה ואת ארגון 'השומרים' של קראון הייטס, החשודים הספיקו לברוח ברגל לפני שהמשטרה הגיעה.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים'. שלוש שעות לפני כן, בשעה 23:05, עמד גבר חרדי בן 65 על המדרכה ברחוב 41 מזרח 219 במנהטן ועיין בטלפון הנייד שלו.

לפתע הוא שמע מישהו צועק לעברו קריאות ובהן "היי אתה יהודי", הוא הרים את מבטו לראות מאיפה זה בא, ואז הוא קיבל אגרוף בפניו ונפל על הרצפה, כשהוא שרוע על הרצפה המשיך התוקף לבעוט בפניו ובפלג גופו העליון.

המשטרה הוזעקה למקום, כשהגיעו השוטרים וראו את מצבו של המותקף, הם מיד הזעיקו אמבולנס והוא פונה לבית החולים, זמן קצר לאחר מכן התוקף נלקח למעצר, המשטרה מתייחסת לאירוע כאל פשע שנאה.

פשע שנאה תקיפות אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד