ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מוצרי הקנאביס הרפואי של קנאשור יימכרו בהדסה

מהלך מפתיע בשוק הקנאביס הרפואי: המרכזים הרפואיים של הדסה ישמשו חלק מנקודות המכירה לקנאביס הרפואי של חברת קנאשור

מוצרי הקנאביס הרפואי של קנאשור יימכרו בהדסה
קנאביס רפואי של חברת קנאשור צילום: יח"צ קנאשור

ל'הדסה מדיקל' (שבבעלות מלאה של ההסתדרות המדיצינית הדסה, ומשמשת זרוע לפיתוח עסקי) ולקנאשור' יש הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי. כעת התקדמו החברות צעד משמעותי קדימה.

לפי ההסכם, יימכרו מוצרי קנאביס רפואי של קנאשור בבתי מרקחת הממוקמים במרכזים הרפואיים של הדסה בישראל. הראשון שבהם: בבית החולים הדסה עין כרם. ​בנוסף, סוכם כי תישקל מכירת המוצרים גם במרכזים הרפואיים של הדסה מחוץ לישראל, ככל שיאושר יצוא של מוצרים רפואיים מהארץ.​

חברת קנאשור עוסקת במכלול​ שרשרת הערך של הקנביס הרפואי ממחקר ופיתוח, דרך גידול, מיצוי, ייצור מוצרי קנאביס רפואי, אריזה ושיווק, בכפוף למדדי איכות של עולמות הפרמצבטיקה, ובכפוף לתקנים המחמירים של תקני GMP ו- IMC-GMP.

צילום: יח"צ קנאשור

לאחרונה הכריזה החברה על פריצת דרך של גידול הצמח בשיטה האירופונית: במתקן סגור ובתנאי בקרה משוכללים, שבו הקנאביס גדל על שולחנות, ללא מצע אדמה, ושורשיו מוזנים באוויר. יו"ר החברה הוא עידו נחושתן,  לשעבר מפקד חיל האוויר, החברה נסחרת בבורסה הישראלית.

רן עמיר, מנכ"ל קנאשור אומר: "אנו רואים בהתקשרות​ צעד משמעותי וחשוב עבור המטופלים, עבור הרופאים המטפלים בהדסה, ועבורנו כחברה, על רקע נגישות המטופלים למרכזים הרפואיים בהדסה ובזכות המוניטין של הדסה כמוסד רפואי מוביל בארץ ובעולם".

תומר גלברט, סמנכ"ל הדסה מדיקל מוסר כי "שיתוף הפעולה עם קנאשור יאפשר לנו להציע לחולים נגישות מלאה לנקודות מכירה בתוך המרכזים הרפואיים בהדסה בכדי שיקבלו את מוצרי הקנאביס הרפואי האיכותיים ביותר בשוק".

קנאביס רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד