י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשווי מיליון דולר

נאבקים בטרור המסוכן ביותר - וזוכים בדירת יוקרה בירושלים

קרן "עם ישראל חי“ נאבקת בטרור הכי מסוכן מבחינה אסטרטגית לישראל, ובשמאל שמנסה בכל דרך להשתיק את התודעה הציבורית לכך • נותרו לכם ימים בודדים לקחת חלק במאבק וגם לזכות בדירה חלומית בירושלים - בשווי מיליון דולר • היכנסו

נאבקים בטרור המסוכן ביותר - וזוכים בדירת יוקרה בירושלים
טרור חקלאי צילום: פלאש 90

בשבועות האחרונים בטח נתקלת בפרסומים של קרן "עם ישראל חי" שיצאה להגרלה על דירה חדשה ויוקרתית בירושלים בשווי עצום של מיליון דולר, ברכישת כרטיס הגרלה כפול בעלות 600₪ בפריסה של תשלומים נוחים - 50₪ לחודש.

חשוב להבין, שמעבר להזדמנות האישית לזכייה בדירה של ממש ובעלות אפסית, יש פה גם אלמנט חשוב של נטילת חלק ממשי במאבק איתנים ממושך שמנהלת הקרן מול טרור מתוחכם ביותר, שנוטלים בו חלק משמעותי גם לא מעט גורמי השמאל האידיאולוגי בישראל.

בכתבה שהתפרסמה בעיתון הארץ לפני תקופה, ושהתפרסה על פני כ-12 אלף מילה… טרח אחד מכותבי העיתון לשכנע את קוראיו, כי אין בכלל טרור חקלאי מצידם של הפלסטינים. כל כך טרח הכותב, עד שגם גורמים שלא נחשדו מעולם כימניים או מאוהדי הימין, שופדו בכתבתו והוצגו כחלק מקונספירציה כוללת שנוטלים בה חלק 'כל' כלי התקשורת בישראל (כולל עיתון הארץ וחלק מכותביו...), ופוליטיקאים משני צידי המפה הפוליטית.

כעת תשאלו את עצמכם - מה באמת ההיגיון ש׳כלי תקשורת' ופוליטיקאים המזוהים עם השמאל הפוליטי לוקחים חלק במאבק נוקב בטרור החקלאי? ומה מביא אותם להיאבק על כך בוועדות הכנסת ולהנפיק מסמכים רשמיים אודות הפשעים החקלאיים הללו, כפי שעשה למשל ח"כ חיים ילין מ'יש עתיד׳?

התשובה נעוצה בדיוק באותה נקודה שהוציאה את כתב הארץ מכליו, וההבדל בין פעולות הקרן “עם ישראל חי" לאותם פוליטיקאים הוא במבחן התוצאה. הקרן פועלת באופן אקטיבי ותורמת לחקלאים שנפגעו ע"י עידודם של אזרחי ישראל להשתתף בהגרלה על דירה יוקרתית, כשכל כספי התרומות עוברים במלואם - ישירות לנפגעי הטרור החקלאי. 

רוצים להצטרף למאבק בטרור ואולי לזכות בדירה בירושלים בשווי מליון דולר? הכנסו>>>

הטרור החקלאי פועל תחת כסות אזרחית תמימה - ללא הרוגים ופצועים, ובלי השואו המלחמתי הנלווה לרקטות המשוגרות מעזה ולפיגועי הדקירה והשלכת הבקת"בים באיזורי יו"ש.

ולכן, מבחינה אסטרטגית, הטרור החקלאי הוא האיום החמור ביותר למדינת ישראל ואזרחיה. שכן אם נפתח לרגע את הנושא שכמעט לא מדברים עליו היום - וזו מטרת הטרור של כלל הארגונים הפועלים נגד ישראל: אנחנו אולי שוכחים לפעמים שהמטרה שלהם בסוף היא - להוציא אותנו משיטחנו ולכבוש אותנו ואת אדמותינו.

אז אם ברור לנו היום, שרקטות וסכינים, גרועים ונוראיים ככל שיהיו, לא יגרמו לנו לקחת מטוס ולרדת לברלין, הטרור החקלאי מנגד, מצליח לעשות את מה שכל ארגוני הטרור נכשלו בו, ובלי רעש וסכינים.

והם עושים את זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם. כמעט מידי לילה הם יוצאים מהכפרים הערביים ופושטים עם טרקטורים וציוד נוסף על חוות בקר וצאן, שדות חיטה כותנה ועצי פרי. הם מציתים מתבנים, שדות, עוקרים עצים משחיתים כרמים, ומנשלים את החקלאי הישראלי שעמל והשקיע את כספו ומרצו, ומותירים אותו עירום מנכסיו בין לילה. המשטרה לא מצליחה להשתלט על התופעה והחקלאים הרבים נשארים בלי מענה.

ללא הוכחות משכנעות ומהותיות, המדינה לא תכיר בחקלאי האומלל כנפגע טרור ופעולת איבה, ומה שנותר לחקלאי, זה להתמודד עם חברות הביטוח שיחקרו את המקרים, ולעיתים גם להיגרר איתם לבתי משפט, עד לקבלת כספי הפיצויים. אך לחקלאי שאיבד את בסיס פרנסתו, ושצריך לחיות ולהתפרנס ולהשיב כספים למשקיעים ולבנקים, זה תמיד מאוחר מידי.

ככה הופכים להם מידי שנה עוד ועוד שטחי חקלאות עצומים בנגב, בגליל, ביהודה ושומרון, עוטף עזה ורמת הגולן לשטחי הפקר, ומי משתלט עליהם? כבר הבנתם את התשובה - אותם פלשתינים מכפרים ערביים סמוכים, שהביאו את בעלי הקרקעות למצב הזה.

ולמשבצת החשוכה הזאת נכנסה קרן "עם ישראל חי" והחלה להאיר את חייהם של נפגעי הטרור הללו ששומרים לנו על אדמות ארץ ישראל.

שמואל סקט, יו"ר עמותת "עם ישראל חי" החליט שאי אפשר לעמוד מנגד. "אני רואה את האירועים החוזרים והנשנים של הטרור הזה ואני לא יכול לעמוד מהצד", אומר סקט, "זו פגיעה באדמתנו ובחקלאים שלנו – רגבי אדמתנו".

רוצים להצטרף למאבק בטרור ואולי לזכות בדירה בירושלים בשווי מליון דולר? הכנסו>>>

סקט החליט להתגייס לטובת החקלאים בנגב, בגליל, ביהודה ושומרון, עוטף עזה ורמת הגולן ויחד עם העמותה שלו הם יוצאים בפעם השנייה בקמפיין רחב לציבור הישראלי והאמריקאי בקריאה לסייע לחקלאים על ידי תרומה.

"כל שקל שייתרם בקמפיין הזה יילך לסיוע לחקלאים, לשיקום השדות, המטעים ומפעל החיים שלהם וכמובן גם למלחמה נגד הטרור החקלאי", אומר סקט.

הקמפיין שיצא לדרך, קורא לציבור לתרום לקרן "עם ישראל חי" ובתמורה ייכנסו התורמים להגרלה על דירה יוקרתית חדשה בלב ירושלים בשווי מיליון דולר. עלות הכרטיס 600 ₪ וניתן לרכוש אותו ב- 12 תשלומים חודשיים של 50 ₪ בלבד. מעבר לכך על כל כרטיס מקבלים לזמן מוגבל כרטיס נוסף במתנה.

מאז הקמתה ב-2001, מנוהלת קרן 'עם ישראל חי' על ידי שמואל סקט בהתנדבות מלאה והיא עמותה ללא מטרת רווח וללא מנגנון תפעולי, שקרוב ל-100% מהכנסותיה מוקדשות לתרומה בישראל. הצוות המצומצם של הקרן מורכב ממתנדבים בלבד, ולכן כל תרומה שמגיעה לקרן מועברת במלואה להגשמת המטרות של הקרן והתומכים. עד כה הקרן תרמה מיליוני דולרים וסייעה להקים מרכז התפתחותי-טיפולי לילדים בעלי צרכים מיוחדים בעיר עמנואל, בית ספר לאילוף ואימון כלבי חילוץ נגד טרור, הצלה ושמירה של 'מגן – מכללת ארץ ישראל' – IDU (איתר נעדרים), בסיוע לנזקקים, רכשה 200 אלף עצי פרי שהועברו לחקלאים בכל רחבי מדינת ישראל, בשיקום מטעי גפנים שהוחרבו בטרור החקלאי, סייעה בבניית מבנים ברחבי יהודה ושומרון ועוד שלל פרויקטים חשובים.

הקרן באה ממקום של אהבה גדולה לעם ישראל. "אני קורא לעם ישראל" מסכם סקט, "להירתם ולהתגייס לקמפיין החשוב ולהיות שותפים בסיוע לחקלאים.

לרכישת כרטיס הגרלה הקליקו כאן, זכו לקחת חלק במלחמה נגד הטרור החקלאי, ואולי תזכו בדירה חלומית ויוקרתית בירושלים עיר הקודש. ההגרלה בע"ה תתקיים בנר שמיני של חנוכה.

רוצים להצטרף למאבק בטרור ואולי לזכות בדירה בירושלים בשווי מליון דולר? הכנסו>>>

עם ישראל חי טרור חקלאי הגרלה על דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד