י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

איפה המבצע הכי משתלם של החג?

המשביר לצרכן נמצאת בימים אלו במבצע חסר תקדים של עד 50% הנחה על כל המחלקות שבמבצע • נצלו את המבצעים על מגוון המוצרים והמותגים

איפה המבצע הכי משתלם של החג?
מבצעים על מותגים בחנוכה צילום: יח"צ

אין זה סוד שאנחנו כבר נמצאים בעיצומם של מבצעי חנוכה וסוף השנה, ואפשר להריח את אווירת המבצעים בקניונים וברשתות. עכשיו, בזמן שההזמנות למסיבות זורמות מכל עבר, השאלה הנצחית היא: איזו מתנה נקנה למארחים לחג? כיצד נדע לנצל את סוף השנה לקניות הנכונות ביותר?.

המשביר לצרכן נמצאת בימים אלו במבצע חסר תקדים של עד 50% הנחה על כל המחלקות שבמבצע. כמו כן יוכלו חברי המועדון קלאב 365 ופמילי 365 ליהנות גם הם מ-19% הנחה. המבצע יסתיים במוצאי השבת הקרובה (28.12.19). במחלקת הבישום והקוסמטיקה הרחבה תוכלו לקנות מתנה לאישה או לאימא.

נצלו את המבצעים השווים על מוצרי הטיפוח של אסתי לאודר. במחלקת הילדים תוכלו למצוא מגוון נעליים אופנתיות טרנדיות, לצד מותג האופנה הצרפתי שכבש את ישראל – 'אוקיידי', בקולקציית חורף חדשה ומטריפה. גם במחלקת הטקסטיל תוכלו למצוא מתנות שאי אפשר למצוא במקום אחר ובמחירים נמוכים במיוחד. עונת השמחות שעדיין נמצאת בעיצומה מכריחה את כולנו להגיע יפים וחדשים לערב הנוצץ. למשביר לצרכן מחלקה ענקית ובה שלל מוצרי הלבשה שווים ממותגים מוכרים; נעלי עור, חגורות יפיפיות וכל מה שצריך.מי שרוצה לברוח ממטלות החג מחלקת מזוודות כרטיס טיסה וקפיצה לחו"ל.

חנוכה מבצעים המשביר לצרכן המשביר 365

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד