ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
המתח הפנים פלסטיני

חמאס נגד אבו מאזן: "מבקש רשות מנתניהו"

הבחירות המתקרבות ברשות הפלסטינית מייצרות לא מעט שיח בין הפלגים ומעלות מעל פני השטח את המתח ביניהם. בכיר בחמאס מלגלג על אבו מאזן שלדבריו ממתין לאישור ישראל כדי לקיים הבחירות

חמאס נגד אבו מאזן: "מבקש רשות מנתניהו"

הבחירות ברשות הפלסטינית: בכיר חמאס, סלאח אלברדוויל  אומר כי ארגון חמאס לא ימתין לאישור מישראל לקיום הבחירות הפלסטיניות בירושלים.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול בלשכתו של מנהיג חמאס בעזה, יחיא סנוואר, שאל אלברדוויל: "ממתי יש לישראל זכות אל אדמתנו ועל הקדשינו שבגינה עלינו לבקש אישור כלשהו לביצוע פעולה כלשהי בה?". הוא הוסיף כי חמאס "תהפוך את ירושלים ואת סוגיית הבחירות לעימות מדיני". כך דווח בערוץ הטלגרם של כאן 11.

אתמול אמר אבו מאזן בבית לחם, כי "הבחירות חשובות לנו כדי לשקם את הדמוקרטיה שלנו, ולא ייתכן שנישאר כל הזמן הזה ללא בחירות וללא דמוקרטיה, אנו מאמינים בדמוקרטיה".

לפני דבריו של אבו מאזן, אמר אחד ממקורביו של בכיר הפת"ח מרוואן ברגותי הכלוא בישראל ושפוט לחמישה מאסרי עולם, כי ברגותי שוקל בדעתו להתמודד בבחירות לנשיאות אם אכן ייצאו אל הפועל.

בינתיים ברשתות החברתיות הפלסטיניות, מסתובבת קריקטורה, בהמשך לדבריו של ברדוויל, קריקטורה המתפרסמת במקור פלסטיני המזוהה עם חמאס, שם אבו-מאזן שואל את ביבי: "אפשר לקיים בחירות?"

אבו מאזן חמאס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד