ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הכירו את סדרת המקררים המתקדמת בעולם של חברת סמסונג

עם נראות שמשדרגת כל מטבח, שימוש יעיל בשטח אחסון וטכנולוגיה עילית המותאמת לשבת, סדרת המקררים בעלי ארבע דלתות של חברת סמסונג העולמית כובשת את המטבח החרדי

הכירו את סדרת המקררים המתקדמת בעולם של חברת סמסונג
טכנולוגיה חדישה ומתקדמת בסמסונג צילום: יח"צ

סדרת מקררי ארבע דלתות של סמסונג, עם טכנולוגיה חדשנית לניצול מקסימלי של שטחי האחסון, היא המענה האולטימטיבי למשפחות חרדיות שמחפשות פתרון למצוקת האחסון בימי שבת וחג ולא מתפשרות על איכות המוצר. הסדרה, שנחשבת לאחת המתקדמות בעולם הודות לפונקציות ייחודיות שהוכנסו בה, מצוידת במגוון טכנולוגיות שימושיות ההופכות אותה לחוד החנית של עולם המקררים העכשווי.

הודות לטכנולוגיית 'SpaceMax' הייחודית, שפותחה על ידי סמסונג והוטמעה בסדרת המקררים החדשנית, ניתן להפוך את תאי ההקפאה לתוספת של תאי קירור רגילים בלחיצת כפתור פשוטה, ובכך להגדיל בעשרות אחוזים את נפח האחסון במקרר. הטכנולוגיה המתקדמת, לצד תכנון יעיל של גוף המקרר וצמצום עובי הדפנות למינימום האפשרי, מאפשרים שימוש נוח המנצל את כל שטחי המקרר בצורה מקסימלית, פתרון מושלם למשפחה החרדית ולמשפחות ברוכות ילדים הזקוקות לשטחי קירור גדולים ושימוש יעיל במוצר שמספק חוויית שימוש חכמה ויעילה.

מעבר להיותה סדרה מרהיבה שכוללת עיצוב חדשני ומקורי, נבחרה למוצר השנה על ידי הצרכנים הישראלים זאת בשל התכונות הייחודיות שהוטמעו בה. המקררים בסדרה, נהנים מעיצוב עכשווי ונוכחות מרשימה שמשדרגים כל מטבח בצורה משמעותית. מתוך הכרה בעובדה שמקרר, מעבר להיותו מוצר שמאפשר שמירה על טריות מזון והחזקתו בצורה מיטבית לאורך זמן, הוא גם רהיט שמשדרג את הבית ומוסיף לו נראות, סדרת המקררים החדשה של סמסונג עוצבה בסגנון חדשני עם אלמנטים ייחודיים המקנים לה נראות משופרת ויוקרתית.

רוצים לדעת עוד על סדרת המקררים של סמסונג? הכנסו>>>

לצד הטכנולוגיה המתקדמת שהוטמעה במקררי הסדרה ומאפשרת התאמה נפרדת של כל תא בהתאם לצורך הביתי, מכילה טכנולוגיות נוספות לשיפור הביצועים הקיימים. כך, המקררים בסדרה מכילים מערכת קירור משולשת הפועלת למניעת מעבר של ריחות בין התאים ומאפשרת שמירה על לחות גבוהה בתא המזון. בנוסף, מצב צינון מיוחד מספק קירור בתא המקפיא הימני לשימור דגים, בשר ועוף במצב טרי למספר ימים, תוך שמירה מקסימלית על הערכים התזונתיים.

משפחות חרדיות שנוהגות לארח בשבתות וחגים, כמו גם משפחות ברוכות ילדים, ימצאו את סדרת המקררים החדשה של סמסונג כמותאמת במיוחד עבורן. דגמים נבחרים מהסדרה מאושרים לשימוש בשבת באישור המכון הטכנולוגי המדעי להלכה ללא תוספת תשלום, ואופציונלי 'משמרת השבת' המהודרת ביותר  האוטומטית בתוספת תשלום לדגמים נבחרים מהסדרה.

הסדרה מתאפיינת בהשקעה בפרטים הקטנים, אפילו המזעריים ביותר. עם הבנה כי בפרטים הקטנים טמונה התמונה הגדולה, פיתחה סמסונג מגוון פתרונות שיהפכו כל שימוש במקרר לחוויה.

עם טכנולוגיית 'silver nano' ייחודית למניעת עובש ובקטריות על דפנות המקרר, לנטרול ריחות רעים והענקת רעננות למוצרים. הטכנולוגיה היא למעשה חלקיקי כסף זעירים הנמצאים בדפנות המקרר ומעכבים התפתחות של עובש על דפנות המקרר. במילים אחרות, silver nano תשמור על טריות המזון שלכם זמן ממושך בהרבה ממה שהייתם רגילים.

ההשקעה בפרטים הקטנים ניכרת היטב גם בהיבטים הטכניים של מקררי הסדרה, בין היתר בהיותם מכילים מדף דו-שלבי הניתן לקיפול פנימה, ובכך מאפשר יצירת חלל נוסף לבקבוקים גבוהים ולכלי אחסון בעלי נפח משמעותי.

רוצים לדעת עוד על סדרת המקררים של סמסונג? הכנסו>>>

המקררים שמראש תוכננו לתת מענה אפקטיבי למשפחות גדולות, נעשה מתוך חשיבה על הצרכים הייחודיים של עידן 2020. עיצוב מוקפד ופתיחה מרווחת של הדלתות מאפשרים איתור מהיר של המזון בתוך המקרר, תכנון חדשני מבטיח ניצול מקסימלי של שטחי אחסון, טכנולוגיה עילית הופכת את חוויית השימוש לחכמה ונראות משופרת משדרגת משמעותית את המטבח. כל זאת, תוך חיסכון בצריכת החשמל הביתית ובדירוג אנרגטי A

בין שלל הטכנולוגיות שנכללו בסדרת המקררים בעלי ארבע דלתות של סמסונג, אחת הטכנולוגיות המשמעותיות היא השליטה המלאה על הטמפרטורות באמצעות צג חיצוני משוכלל. שליטה מלאה ומדויקת על כל אזורי המקרר, מבטיחה שמירה מקסימלית על טריות המזון והתאמה מדויקת לתנאים האופטימליים הדרושים למוצרים המאוחסנים בו.

מדובר בפיתוח מהפכני שהופך את השהייה במטבח לנוחה יותר, יעילה יותר וחכמה יותר. כמות גדולה מאד של מזון יכולה להיכנס במקררי הסדרה, כך שלפני חגים ושבתות אין צורך להיעזר בשכנים ולבקש את עזרתם באחסון הסעודות.

רוצים לדעת עוד על סדרת המקררים של סמסונג? הכנסו>>>

 

סמסונג מקררים מצב שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד