י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שני אברכים נעצרו: חשודים בהשחתת שלטי תועבה

שני אברכים נעצרו בירושלים, בחשד לשהחתת שלטי תועבה • בידיהם היו מברשות ופח צבע, והצבע על השלטים היה עדיין טרי • שוחררו בערבות - למעצר בית מלא

מורידים מודעות. צילום אילוסטרציה
מורידים מודעות. צילום אילוסטרציה

בית המשפט השלום בירושלים שחרר אתמול (ה) למעצר בית מלא שני אברכים, תושבי העיר ובעלי עבר פלילי, שנעצרו בשעת בוקר מוקדמת, בחשד שהשחיתו שילוט ציבורי.

השניים נעצרו אתמול בשעה 04:40 לפנות בוקר, בחשד שעברו עבירה של השחתת פני מקרקעין, בכך שבמהלך הלילה, השחיתו שלטי חוצות באזור הכניסה לעיר ירושלים.

על-פי חומר הראיות שהוצג בדיון בבית המשפט, נצבעו בצבע לבן שלטי חוצות שבהם ישנן פרסומת למנוי בתיאטרון החאן הירושלמי, באופן המכסה את צילומה של האישה הנראית בשלטי הפרסומת.

השופטת תמר בר אשר צבן אמרה במהלך הדיון: "בחומר החקירה יש די ראיות כדי לבסס חשד סביר שהחשודים אמנם עברו את העבירות המיוחסות להם".

השופטת גם ציינה את העובדה, כי בעת שהגיעה המשטרה, היה הצבע על השלטים עדיין רטוב, והחשודים נתפסו מסתתרים בקרבת מקום, כשבידיהם פח צבע לבן ומברשות לצביעה. "הסברי המשיבים להימצאותם במקום ובשעה ובנסיבות האמורים, דחוקים ותמוהים", אמרה השופטת.

השניים קשרו את עצמם למקום האירוע, אך הכחישו את המיוחס להם.

במשטרה ביקשו להאריך את מעצרם בחשש לשיבוש החקירה. על פי החלטת בית המשפט האברכים שוחררו למעצר בית מלא בבתיהם עד יום שני בשעה 18:00. עוד על פי ההחלטה, הם יימנעו מיצירת קשר עם כל המעורבים בנושא עד המועד האמור, ויתחייבו להתייצב במשטרה אם תהיה דרישה כזו.

בנוסף, כל אחד מהם נאלץ להפקיד ערבות בסך 2,500 שקל, ערבות עצמית בסך 4,000 שקל וערבות צד שלישי בסך 4,000 שקל.
אברכים שלטים תועבה השחתה חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד