כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הקול השפוי בפוליטיקה

פרץ מאשים את 'כחול לבן': "הלכו שבי אחרי מי שמסית נגד החרדים"

ביום שבו ליברמן קורא לקצץ ב-50 אחוזים את תקציבי הישיבות, יו"ר מפלגת 'העבודה', קורא הערב לבני גנץ, "תתפקח מאשליית ליברמן, הוא לא היה איתך ולא יהיה איתך" | הוא קורא לו להתנער ממנו: "מי שמכתים, מדיר ופוגע בציבור החרדי כולו - מוביל את ישראל למחוזות מסוכנים"

פרץ מאשים את 'כחול לבן': "הלכו שבי אחרי מי שמסית נגד החרדים"
בני גנץ/איווט ליברמן/עמיר פרץ צילום: יונתן זינדל/הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר מפלגת 'העבודה - גשר' חבר הכנסת עמיר פרץ, יוצא במתקפה כנגד סיעת 'כחול לבן', בעקבות הברית הפוליטית, בינם לבין מפלגת
'ישראל ביתנו', כשהוא מממשיך להאשים את ליברמן, כמי שמסית כנגד הציבור החרדי.

בנאום שנשא הערב (רביעי) בפני ועידת מפלגת 'העבודה' שאישרה את הקפאת רשימת המפלגה לכנסת ה-23 הוא תקף ואמר כי "לצערי הרב, ידידינו בכחול לבן הלכו שבי אחרי אותה משענת קנה רצוץ שקרויה ישראל ביתנו".

פרץ הצהיר, "אני קורא לחבריי בכחול לבן: התנערו ממנו! אל תמשיכו להעניק לו לגיטימציה כי מי שפוסל ומסית נגד אזרחי ישראל הערבים לא היה ולא יהיה שותף לממשלת שינוי, ומי שמכתים, מדיר ופוגע בציבור החרדי כולו - מוביל את ישראל למחוזות מסוכנים עד כדי מלחמת אזרחים".

לדבריו, "מול אג'נדת השנאה והפסילה של ליברמן צריך אלטרנטיבה חזקה וגדולה. אנחנו האלטרנטיבה לשותפות, העבודה גשר של בני אדם לפני הכל ואהבת חינם זו הבחירה הנכונה של אזרחי ישראל".

"אני פונה לידידי בני גנץ – תתפקח מאשליית ליברמן, הוא לא היה איתך ולא יהיה איתך. תתנער גם מחברים מהעבר בצה"ל, כי הרב רפי פרץ הוא אולי חבר שלך אבל לא שותף שלך. הוא בחר בשותפות אסטרטגית עם הכהניסטים והגזענים שאין להם מקום, לא בכנסת ישראל ובוודאי לא בממשלת ישראל", כך יו"ר מפלגת 'העבודה'.

עמיר פרץ בני גנץ מפלגת כחול לבן אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד