י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מבוכה שנייה > צפו בתיעוד

צבע אדום במהלך כנס של נתניהו: "מי שירה שיארוז את החפצים"

תוך כדי כנס בחירות באשקלון, ראה"מ נתניהו נאלץ לרדת מהבמה ולהתפנות למרחב מוגן, לאור אזעקת צבע אדום שהופעלה בעיר בעקבות רקטה ששוגרה למרחב | הוא שב אל הבמה לאחר כמה דק' ואיים: "ההוא שירה פעם קודמת לא איתנו. מי שירה עכשיו שיארוז את החפצים". צפו

צבע אדום במהלך כנס של נתניהו: "מי שירה שיארוז את החפצים"
נתניהו בכנס בחירות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האם הג'יאהד האיסלמי שוב מביך את ראש הממשלה הישראלי? בשעה 21:00 נשמעו אזעקת צבע אדום בשורת יישובים בדרום הארץ, בהם אשקלון.

תחילה נשמעה אזעקה ביישובים; אמונים, עזריקם, שדה עוזיהו וכעבור כמה שניות התרחבו אזורי האזעקות אל אשקלון, באר גנים, ברכיה, הודיה, ניצנים, ניר ישראל.

ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' השוהה הערב יחד עם בכירי המפלגה בכנס בחירות של 'הליכוד' באשקלון, הורד מהבמה והועבר יחד עם רעייתו שרה נתניהו למרחב מוגן.

מדובר צה"ל נמסר כי מדובר ברקטה אחת ששוגרה לעבר ישראל וזו יורטה בהצלחה על ידי מערכת כיפת ברזל.

אתר 'אשקלונט', העביר את הכנס בשידור חי בדף הפייסבוק שלו, למרות שהכנס היה סגור לתקשורת כחלק מלקח שיגור הרקטה לעבר אשדוד במהלך כנס בחירות של נתניהו, ערב הבחירות הקודמות, וסביר להניח שגורמי הטרור צפו בשידור החי וידעו על מועד כניסתו של נתניהו ואכן תוך כדי שהוא לוחץ ידיים לנוכחים על הבמה, נראה אחד המאבטחים לוחש על אוזנו כי נשמעת אזעקה ועליו להתפנות במיידי.  

ראש הממשלה חזר אל הבמה לאחר כעשר דקות, ורמז לתגובה קשה: "ההוא שירה פעם קודמת לא איתנו. מי שירה עכשיו שיארוז את החפצים".

רק אתמול בשעות הבוקר הסיר מתאם פעולות הצבא בשטחים, את ההגבלה הימית שהוטלה על הדייגים בעזה והחזיר אותה לשיגרה לאחר מספר ימים שהמרחב הוגבל. 

נזכיר כי לפני כארבעה חודשים במהלך כנס בחירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיר אשדוד, נשמעה אזעקה בעיר. כמה שבועות לאחר מכן באה הנקמה הישראלית, עם חיסולו של מנהיג הג'יאהד האיסלמי ברצועת עזה אבו אל עטאא ובחיסולם של 18 מחבלים נוספים של הארגון במהלך מבצע 'חגורה שחורה' שהסתיים בהסכם הפסקת אש תוך יממה, בחסדי שמים ללא נפגעים כלל בצד הישראלי.  

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ הגיב לירי הערב ואמר, "המצב בו אזרחי ישראל נתונים לחסדי טרוריסטים וראש ממשלת ישראל לא יכול לסייר בחלק ממדינתו הוא תעודת עניות למדיניות הביטחון בדרום ואובדן הרתעה שאף מדינה ריבונית לא יכולה לקבל. אנו נחליף את הממשלה, נשנה את המדיניות ונחזיר את ההרתעה ואת השקט לתושבי הדרום".

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב לירי לעבר אשקלון ואמר: "זו הפעם השנייה השנה שפעילי טרור ברצועת עזה משפילים את מדינת ישראל, וראש הממשלה שוב, בעיצומו של כנס בחירות, מורד מהבמה ונמלט למרחב מוגן. ההבדל היחיד הוא שבפעם הקודמת זה היה במהלך נאום באשדוד והפעם באשקלון".

"בין הפעם הזו לפעם הקודמת נתניהו המשיך להטיף ולקדם הסדרה מול החמאס, אבל האמת העגומה היא, שלא הייתה הסדרה ולא תהיה הסדרה. מה שיש זה כניעה לטרור ושום מכבסת מילים לא תשנה את המציאות שנקלענו אליה. נתניהו, שעוד ב-2009 הבטיח שכאשר הוא ייבחר ימוטט את שלטון החמאס, בינתיים ממוטט את ההרתעה הישראלית", כך תגובת ליברמן.

שיגור רקטה אזעקת צבע אדום כנס בחירות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד