י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"זה לא התקפה עלי"

צפו: נתניהו מגיב לשיגור שגרם לו למבוכה

אחרי המבוכה השנייה, בעקבות רקטה ששיגרו מחבלים מעזה לעבר אשקלון בזמן כנס בחירות שקיים בעיר, נתניהו חזר אל הבמה והגיב: "אתם תשברו? אנחנו נשבר? העם הזה חזק, עוצמתי" • צפו בדבריו

צפו: נתניהו מגיב לשיגור שגרם לו למבוכה
נתניהו בכנס בחירות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו, חווה הערב (רביעי) מבוכה, מצד גורמי הטרור ברצועת עזה, ששיגרו רקטה לעבר אשקלון, בזמן כנס בחירות שקיים בעיר, מה שאילץ אותו לרדת מהבמה שניות אחרי שעלה ולהתמגן, זו הפעם השנייה אחרי ארבעה חודשים.

לאחר שחזר נתניהו מהמרחב המוגן הוא עלה ונשא את נאומו, במהלכו התייחס לירי הרקטה ואמר, "זה לא התקפה עלי או על אשדוד במקרה ההוא, אגב גם במקרה הזה הם ניסו להגיע לאשדוד, אבל הם קצת מפספסים לפעמים. זה לא זה. זה ההתקפות החוזרות ונשנות על היישובים שלנו, על האזרחים שלנו, והמחשבה שלהם שאנחנו לא נכה בהם חזרה, או שאנחנו נישבר".

כאן פנה נתניהו לקהל באולם ושאל: "אתם תשברו? אתם תשברו? אנחנו נשבר? העם הזה חזק, עוצמתי, יש לנו עוצמה לא רק כלכלית, לא רק צבאית, לא רק מדינית, יש לנו לפני הכל עוצמה רוחנית. וזה מה שאנחנו מייצגים, זה מה שהתנועה שלנו מייצגת. את האמונה במורשת ישראל ובנצח ישראל".

בהמשך כתב נתניהו בפייסבוק, "ההוא שירה בפעם הקודמת כבר לא איתנו. מי שירה עכשיו – שיארוז את החפצים".

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ הגיב לירי הערב ואמר, "המצב בו אזרחי ישראל נתונים לחסדי טרוריסטים וראש ממשלת ישראל לא יכול לסייר בחלק ממדינתו הוא תעודת עניות למדיניות הביטחון בדרום ואובדן הרתעה שאף מדינה ריבונית לא יכולה לקבל. אנו נחליף את הממשלה, נשנה את המדיניות ונחזיר את ההרתעה ואת השקט לתושבי הדרום".

גם יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב לירי וכתב: "זו הפעם השנייה השנה שפעילי טרור ברצועת עזה משפילים את מדינת ישראל, וראש הממשלה שוב, בעיצומו של כנס בחירות, מורד מהבמה ונמלט למרחב מוגן. ההבדל היחיד הוא שבפעם הקודמת זה היה במהלך נאום באשדוד והפעם באשקלון".

"בין הפעם הזו לפעם הקודמת נתניהו המשיך להטיף ולקדם הסדרה מול החמאס, אבל האמת העגומה היא, שלא הייתה הסדרה ולא תהיה הסדרה. מה שיש זה כניעה לטרור ושום מכבסת מילים לא תשנה את המציאות שנקלענו אליה. נתניהו, שעוד ב-2009 הבטיח שכאשר הוא ייבחר ימוטט את שלטון החמאס, בינתיים ממוטט את ההרתעה הישראלית", כך תגובת ליברמן.

בנימין נתניהו כנס בחירות שיגור רקטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד