י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אהרון רזאל נכנס לבית המדרש • שיר חדש להאזנה

המנון בית המדרש של אהרון רזאל • אתם תחלקו ספרונים ואחרים יסעו לאלסקה • האחד ישמש חזן והאחר יילך לסדנת גוף ונפש • אבל לאן הולך אהרון רזאל?

אהרון רזאל, צילום: דניאל ישי
אהרון רזאל, צילום: דניאל ישי



"לפני 7 שנים", נזכר רזאל, "הייתי בשליחות עם משפחתי בהודו. אחי הרב יהודה, מסר שיעור בדף יומי כשהחל אז סבב חדש, הצטרפתי ובעוד כחודשיים אזכה בע"ה לסיים את הש"ס!".

כך בעצם החל החיבור התורני של אהרון רזאל, גדול אומני המוסיקה היהודית, מה שבעבר כונה בטעות "מוסיקה אלטרנטיבית". המסע הארוך של אהרון רזאל אל תוך בית המדרש משפיע על היצירה ועל שגרת יומו של אהרון ובעל השלכות עמוקות בכל מה שנוגע לאווירה שמייצרת לימוד התורה בעמל.

בכל בוקר, הוא שם פעמיו לבית המדרש לעסוק בתורה. היצירה המוסיקלית שממשיכה לנבוע ממנו בחיות רבה, יצירה שהוא רואה בקיומה שליחות וחלק מהותי מחייו, באה לידי ביטוי רק בחציו השני של היום, באירועים ובשמחות. "לימוד התורה שינה את חיי", אומר רזאל. "האלבום החדש משקף תהליך שאני עובר, יש המכנים אותו "ישיביש'יות מאוחרת" והוא בולט וברור ובעל מוטיב 'אהבת תורה' חזק, "אולי גרשו אותי מגוש קטיף, אבל מבית המדרש אי אפשר"

חצי אלבום כבר הוקלט והשאר נוצר ומתהווה בימים אלה ממש. אהרון אומר כי הסינגלים החדשים הם תוצאה ישירה של מה שקורה בחייו האמתיים. הסינגל הראשון מהדרך החדשה, מחלחל פנימה ועוטף את הנפש ברוחניות ערכית. ההפקה מושקעת, ניכר שכל צליל נכתב בקפידה ומעביר תחושה עוצמתית של ערגת אמת ללימוד תורה הכובשת את שומעיה. המסר, מטפס מהלב וקובע את מקומו בראש מעל לכל מחשבות היומיום...



אהרון רזאל מוסיקה חסידית שירים מוסיקה יהודית בית מדרש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד