ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אורנג' ממשיכה במהפכה: תוכנית ללא הגבלה

באורנג' ממשיכים להפתיע: החברה הודיעה על השקת תוכנית ללא הגבלה, במסגרתה יוכלו הלקוחות הכשרים לשוחח ללא הגבלה ליעדים כשרים ובמחיר מוזל במיוחד

אורנג' ממשיכה במהפכה: תוכנית ללא הגבלה

Orange ממשיכה לטלטל את הענף הסלולארי הכשר במגזר החרדי עם מהפכת ה-clear, ומציעה תכנית אטרקטיבית במיוחד הכוללת דקות שיחה ללא הגבלה ליעדים כשרים, ניידים ונייחים במחיר משתלם במיוחד.

תכנית זו נותנת מענה ללקוחות הכבדים של הקומה הכשרה עם יכולת לשוחח ללא הגבלה לכל היעדים הכשרים, הניידים והנייחים, ללא עלות כספית נוספת מעבר לעלות הבסיסית של התכנית. כמו יתר תכניות ה-Clear , אף תכנית זו מצטיינת בפשטות, בבהירות, ללא אותיות קטנות וללא הפתעות.

יעקב קדמי, מנהל חטיבת שיווק, התוכן ומנועי הצמיחה מציין כי: "מהפכת ה-Clear שצברה הצלחה רבה בקרב לקוחות הקומה הכשרה של Orange זוכה לקבל היום רוח גבית משמעותית בדמות של השקת תכנית ייעודית ובלעדית למגזר החרדי. החברה רואה במגזר החרדי קהל יעד חשוב ומועדף, וככזה היא מתאימה את התכניות שבמגזר הכללי לצרכיו הייחודיים. בנוסף, חברת פרטנר גאה להעניק ללקוחותיה החרדיים את המכלול הרחב והמקיף ביותר של שירותים בעולמות התקשורת".

החברה מספקת מגוון תכניות המותאמות לכל דפוסי השימוש של לקוחותיה וכן שירות מצטיין ואיכותי של כ- 100 מרכזי שירות הפרוסים ברחבי הארץ ובמוקדים הטלפונים. כמו כן, מעניקה החברה ערכים מוספים נוספים של טכנולוגיה ורשת מתקדמת, מגוון מכשירים, מעבדה מתקדמת לתיקוני מכשירים, שירותי אחריות ותחזוקה ועוד".
אורנג הרחבה תוכנית ללא הגבלה שיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד