ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הקרב על התחנה

הקרב על התחנה: פלאי ומור בהתחייבות מפתיעה לבכירי קול חי

המכרז לרדיו החרדי מגיע לקו הגמר: בעוד שבועיים יינעל המכרז לרדיו קול חי ומועצת הרשות השניה לרדיו וטלויזיה תתכנס לקבוע את זהות הקבוצה שתפעיל את התחנה ב-16 השנים הבאות

הקרב על התחנה: פלאי ומור בהתחייבות מפתיעה לבכירי קול חי
מימין לשמאל: מירילשווילי, פלאי וקוניק צילום: משפחה, אהרון והב, יעקב כהן

המכרז לרדיו החרדי מגיע לקו הגמר: כצפוי, הדריכות בכל הקבוצות המתמודדות על המכרז על התחנה החרדית 'קול חי' מגיע לשיא בימים אלו, במיוחד לאור העובדה שהתחנה החרדית המקבילה "קול ברמה", צוברת לאחרונה תאוצה וזוכה לעדנה ביחסיה המחודשים מול ש"ס.

בשבוע האחרון השיקה "קול ברמה", ערוץ מוזיקה חדש בתדר מיוחד שאמור לקלוט לתוכו טאלנטים ומגישים בכירים, חלקם מתחנת האחות, "קול חי". קבוצת משפחה-מור, הנחשבת כפייבוריטית בהתמודדותה במכרז הרדיו החרדי, נערכת לקראת זכייתה האפשרית במכרזי הרדיו הקרובים.

במכתב שהוציאו היום יו"ר קבוצת משפחה אלי פלאי, יחד עם המנכ"ל המסחרי של התחנה עידו מור, לעובדי רדיו קול חי - הם מתחייבים בפניהם כי במידה ויזכו, ייעשה כל מאמץ לקלוט את העובדים בתחנה החדשה.

המכתב יוצא לאור על רקע פרסומים על כך שמגישים בקול חי מנהלים מו"מ מתקדם למעבר לרדיו קול ברמה. פלאי ומור מציינים במכתב כי, "מאז נודע על התמודדותה של הקבוצה במכרזי הרדיו הקרובים קיבלו פניות רבות של עובדים החוששים להמשך העסקתם בתחנה לאחר זכייתנו".

"נזכה להיות שליחים". המכתב ששוגר לעובדי 'קול חי'

פלאי ומור מוסיפים: "כידוע לכם, עיתון משפחה הוא בית חם ומשפחה מחבקת לעשרות עובדים מרוצים בארץ ובעולם. פרנסת העובדים והעובדות וביטחונם התעסוקתי הם נר לרגלינו ומהערכים החשובים ביותר שאנו מקדמים בכל שנות פעילותינו".

לדבריהם, "חלק מעובדינו הם כבר דור שני במשפחה, ובע"ה נזכה גם להיות שליחים טובים לטפח את הדור הבא. במשפחה זכינו 'לגדל' לאורך השנים עשרות עיתונאים, ובעלי תפקידי עזר בתחום העיתונות והתקשורת שהיום הם המובילים במגזר".

עוד הם הוסיפו כי, "עיתון משפחה הוא בית חם של עשיה עיתונאית משובחת ומקצועית ואנו רואים ברכה בעמלנו זה עשרות שנים. אצלנו במשפחה כולם שותפים לעשיה ולהצלחה - העורכים, הכותבים, העובדים השונים, המנהלים והבעלים, שיושבים בצוותא חדא, מחליפים רעיונות ודעות ומקבלים החלטות לטובת החברה".

המכתב ננעל במשפט הבא: "אנו מתחייבים בפניכם היום, בשם כל השותפים, כי לאחר זכייתנו תמצאו אותנו כמי שיודעים להעריך ולהוקיר יעילות מקצועית וכשרון תקשורתי ולהפיק מהם את המיטב והמרב שכולנו רוצים בהם. יחד נפעל ונשקיע מרב המאמצים כדי למצוא את הדרך להמשך העסקתכם. יחד נעשה רדיו במיטבו ונצליח".

שלושת הקבוצות שמתמודדות על המכרז הן הקבוצה הקיימת, בבעלותו של איל ההון והנדיב יצחק מירילשווילי. נציג הבעלים בתחנה הוא נתנאל סימן טוב; מי שעומדת בראש הדירקטוריון היא השרה לשעבר מתנועת קדימה, דליה איציק.

קבוצת משפחה-מור כוללת, כאמור, את קבוצת משפחה הנחשבת לקבוצת התקשורת הגדולה במגזר החרדי, בהובלת המו״ל אלי פלאי; את יו״ר הדירקטוריון מוטי שקלאר, שכיהן בעבר כיו״ר מועצת הרשות השנייה; עידו מור, בעבר מנכ"ל רדיו ללא הפסקה וכיום יו"ר ובעל מניות באקו 99FM וברדיו צפון; העיתונאי יוסי אליטוב, מי ששימש בעבר יו"ר ועדת רדיו ברשות השנייה והוביל את הקמת תחנות הרדיו "קול ברמה" ו"גלי ישראל".

אל רשימה זו מצטרפת קבוצת אנשי תוכן מובילים במגזר בראשותו של העורך החרדי הוותיק יצחק נחשוני ואושר-עד, רשת הסופרים הרביעית בגודלה בארץ, שהצטרפה לאחרונה לקבוצה. הקבוצה השלישית היא של רשת המקומונים הגדולה במגזר, "קו עיתונות דתית" בבעלותו של איש התקשורת אריאל קוניק.

יצחק מירילשוילי אלי פלאי יוסי אליטוב אריאל קוניק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד