כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מוקד ה'עוקץ' • "בואו להתלונן נגד נוכל המט"ח"

עסקנים הפועלים נגד בחור הישיבה שעקץ ציינג'ים וגמ"חים, הקימו מוקד טלפוני שירכז מידע על מעלליו • היוזמים: "המשטרה חייבת ראיות נוספות כדי לפעול נגד הנוכל"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה



מוקד טלפוני הוקם כדי לרכז תלונות נגד נפגעי בחור הישיבה - 'נוכל המט"ח', שעקץ באופן סדרתי חלפני כספים וגמ"חים - ונחשף בעקבות הפירסום באתר 'בחדרי חרדים'.

אנשי הציבור המפעילים את החפ"ק, מבקשים מכל מי שנפגע מידיו של הנוכל, שיגיש תלונה על כך, בתחנת עציון, מחוז ש"י עד מחר (ב').

מ', אחד העסקנים שמעורים בפרשה אומר ל'בחדרי חרדים': "אצל נוכלים מסוגו של בחור הישיבה הזה, אין פחד, אין בושה.

"הגרוע מכל הוא, שטיפוסים מסוגו עדיין מסתובבים בתוכנו בדרך לעוקץ הבא" ומוסיף, "הנפגעים מגיעים מכל תחומי המסחר: סלולר, המרת כספים, גמחי"ם ועוד".

עוד בנושא:
חשד בביתר עילית: נער בעל חזות חרדית 'עקץ' חנויות להמרת כספים
חשיפת 'בחדרי חרדים' • המשטרה עצרה את 'נוכל המט"ח'

כדי לסבר את אוזנינו על היקף הפעולה של הכנופיה, הוא אומר "הנפגעים מגיעים "מדן ועד אילת. קיבלנו דיווח מהעיר צפת על גמ"ח שנעקץ על ידי הכנופיה באותה שיטת עוקץ של 'עקוב אחרי', בסכום עצום של 25.000 ש"ח".

י', בעל עסק להמרת כספים, אומר, "אנשים חושבים, שבמקצוע החלפנות מרוויחים מיליונים, מה שהם לא יודעים כמה וכמה נוכלים כאלו יש לנו מידי חודש". והוא מוסיף: "כשבאתי להגיש תלונה בתחנת המשטרה נאמר לי על ידי החוקר שידי המשטרה כבולות. הם רוצים מאד לטפל בסיפור אבל הם מוכרחים יותר ראיות".

טלפון המוקד: 0544673248, או מייל [email protected]

הונאה ציינג' מוקד נוכל בחור ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד