י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אמא שלך התמוטטה"

שוטר התחזה לפראמדיק באיחוד הצלה כדי לעצור חרדי

שוטר שניסה לאתר תושב מאה שערים בשם מ', התחזה לפארמדיק של איחוד הצלה, תוך שהוא מספר לו שאמו התמוטטה והיא בדרכה לבית החולים • רק כשהתקשר לבית הוריו הבין כי עבדו עליו

 שוטר התחזה לפראמדיק באיחוד הצלה כדי לעצור חרדי
קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

אמש (רביעי) חשף יאיר שרקי ב'חדשות 12', כי שוטר שניסה לאתר תושב מאה שערים בשם מ', התחזה לפארמדיק של איחוד הצלה, תוך שהוא מספר לו שאמו התמוטטה והיא בדרכה לבית החולים.

בראיון לשרקי סיפר מ': "אני מקבל טלפון ממישהו בשם עמיחי, איחוד הצלה, אמר לי "אמא שלך התמוטטה, היא בדרך לבית חולים תבוא הכי מהר שאתה יכול". אני עוזב את הכל,מתחיל להתלבש, תוך כדי אני שואל אותו שאלות, אומר לו: אפשר לדבר איתה? אז הוא אמר לי שהיא בלי הכרה".

בשלב הזה מ' התחיל חשוד והפעיל את ההקלטה בטלפון.

מ': אין שם אף אחד?

שוטר: אין פה אף אחד. יש פה כמה תינוקות.

מ': איך ידעתם עליה?

שוטר: כי התקשרו. השכנים.

מ': לאיזה בית חולים אתם מובילים אותה?

שוטר: יכול להיות שאנחנו מפנים אותה לשערי צדק. יש לנו קטנוע שיכול לבוא לקחת אותך. אנחנו איחוד הצלה כמו של מד"א. אנחנו מפנים בלי כסף.

מ': אני אסתדר לבד

כאן הסתיימה השיחה, ומ' התקשר ישירות לבית הוריו. למרבה ההפתעה, האמא שאמורה להיות חסרת הכרה ובדרכה לטיפול נמרץ מרימה את הטלפון, ואומרת לו: "ד"ש, היו פה שוטר ושוטרת שחיפשו אותך".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה, "מדובר בחשוד בתקיפה נגדו הוצא צו מעצר בבית משפט. ניסיונות רבים של השוטרים להביא למעצרו לא צלחו, וגם כשכבר נוצר עמו קשר (ההודעה שאמו התמוטטה ק.ב.) סירב לבקשת השוטרים והמשיך לחמוק. למרות האמור, מבדיקה ראשונית עולה כי התנהלות השוטר אינה הולמת ובניגוד לנהלים, זו תיבדק ותטופל".

 

 

התחזות איחוד הצלה מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד