ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

המחבל הפלסטיני דקר ...את עצמו

עירנות של קצין בצה"ל שזיהה צעיר פלסטיני עם סכין במהלך בידוק בצומת גוש-עציון, מנעה אסון • בעימות שהתפתח נדקר הפלסטיני מהסכין שנשא ונפצע קשה

המחבל הדקור. צילום: הצלה יו"ש
המחבל הדקור. צילום: הצלה יו"ש

קצין מחטיבת 'כפיר' זיהה היום (א) בשעות הצהריים פלסטיני שנשא על גופו סכין בצומת גוש עציון. הפלסטיני התפרע במהלך הבידוק והתפתח עימות בינו לבין כוחות צה"ל ומשטרת ישראל.

הפלסטיני נפצע במהלך העימות מהסכין אותו נשא, ופונה במצב קשה לבית החולים 'הדסה עין כרם' בבירה על ידי כוח צה"ל, כשהוא סובל מפציעות דקירה באזור הבטן. אין נפגעים לכוחותינו.

סוכנות הידיעות 'תצפית' דיווחה כי המחבל הינו פלסטיני בן 14, והוא נדקר מהסכין שהייתה ברשותו במהלך העימות עם הקצין.

ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל, הגיב: "ניסיון הפיגוע אירע ביום חגה של ירושלים ושחרור יהודה ושומרון, במהלך מסע אופניים בו השתתפו מאות משפחות ובני נוער מכל האזור. אין ספק כי ניסיון פיגוע זה, בדומה לניסיונות הקודמים להם אנו עדים בחודשים האחרונים, נועדו לפגוע ברוח התקומה והצמיחה של עם ישראל ומדינת ישראל, אך את מנגינת הבנייה, ההתיישבות והפריחה של גוש עציון ומרחב יהודה, אי אפשר להפסיק".

פרל הוסיף: "אני מברך את החייל אשר בזכות הערנות שלו מנע אסון וכן את כוחות הביטחון שטיפלו במהירות וביעילות באירוע".

במהלך החודש האחרון נפצעו שלושה אזרחים ישראלים כתוצאה מפיגועי דקירה שבוצעו על ידי מחבלים. ב-19 באפריל נפצעו 2 ישראלים מדקירה בעיר ירושלים וב-24 לחודש נדקר נהג מונית על ידי מחבלים, במהלך נסיעה בעיר כפר סבא.

לפני כחצי שנה סוכל ניסיון של מחבלת פלסטינית לדקור אזרח ישראלי אשר המתין בתחנת אוטובוס בצומת גוש עציון. חיילי גדוד 'נחשון' בחטיבת כפיר, שהוצבו במקום, גילו עירנות והצליחו לסכל את ניסיון הדקירה.
מחבל גוש עציון דקירה סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד