י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפריימריז בליכוד

סופית: תבוסה קשה לגדעון סער; רה"מ נתניהו זוכה לרוב מוחץ

הפריימריז לראשות הליכוד: מסתמן כי ראש הממשלה בנימין נתניהו זוכה לרוב מוחץ על פני גדעון סער שזוכה רק לכרבע מקולות הבוחרים - כך על פי מדגמים ראשונים • גדעון סער בתום סגירת הקלפיות: "תודה לחברים, גיליתם אמונה, אומץ-לב ונחישות" • סביבת רה"מ: "נתניהו מוכן"

סופית: תבוסה קשה לגדעון סער; רה"מ נתניהו זוכה לרוב מוחץ
נתניהו וסער צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על פי מדגם שמתפרסם בשעה האחרונה (חמישי), ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצח את הפריימריז לראשות הליכוד ברוב מוחץ של 72.52% מהקולות, כשמולו גדעון סער החוטף מכה קשה ונכון למדגם הוא זוכה לרוב של 28.28 בלבד.

רה"מ נתניהו כתב בטוויטר לפני שעה קלה: "ניצחון ענק! תודה לחברות וחברי הליכוד על האמון, התמיכה והאהבה. בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים".

על פי ספירה ראשונית: ראש הממשלה נתניהו מוביל בערים הבאות: ירושלים, דימונה, קריית ארבע, עפולה, בית אל, רמלה, אור עקיבא, ערד, קריית מלאכי, מיתר, גבעתיים וקדימה צורן ועוד. מנגד, סער מוביל ביישובים שהם, דלית אל כרמל, ג’וליס וכנראה ת"א.

לאור הנתונים המעודדים, בסביבת ראש הממשלה נתניהו הגיבו בעוקצנות אופיינית: "נתניהו מוכן", זאת בפרפרזה על הציוץ הידוע של סער שפתח את הקרב מול נתניהו.

גדעון סער בתום סגירת הקלפיות: "תודה לחברים, למתנדבים, למצביעים הרבים. לכל מי שמאמין בדרך אליה יצאנו. גיליתם אמונה, אומץ-לב ונחישות. אני אוהב אתכם וגאה בכם".

מנגד, חבר הכנסת דוד ביטן אמר לאחר סגירת הקלפיות: "יש עכשיו סיעה בתוך סיעה, אם יהיה הפרש גדול הסיעה תתמוסס ואם יהיה לעם גדול הם ימנעו מהליכוד ונתניהו לפעול, משרות, שרים ועדות ודברים כאלה".

מהעבודה גשר נמסר: "התוצאות המסתמנות בליכוד מראות על ניתוק הליכוד מהעם. לראשות התנועה העממית והממלכתית שהוביל מנחם בגין נבחר אדם המואשם בשלושה כתבי אישום חמורים. הליכוד העממי והממלכתי נגמר היום סופית".

יצוין כי לאור מזג האוויר ונתוני ההצבעה הגבוהים, קיים ראש הממשלה לאורך היום מספר שידורי לייב ברשת הפייסבוק, בהם הוא המריץ את המצביעים לצאת ולהצביע למרות שלכאורה הניצחון שלו ברור ומוחלט. נתניהו אמר כי צריך לנצח בפער משמעותי.

בנימין נתניהו גדעון סער פריימריז לראשות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד