י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תוצאות אמת

נתניהו חוגג ניצחון מוחץ, סער סופג מכה קשה

בחירות 2020 יוצאות לדרכן החל ממחר, לאחר שמנהיג 'הליכוד' ומועמדה לראשות הממשלה, הוא שוב בנימין נתניהו, שרשם ניצחון מוחץ מול גדעון סער שקרא תיגר על הנהגתו | עם זאת, האחרון חייג למנצח וברך אותו. "עכשיו כולנו נעבוד יחד למען ניצחון הליכוד בבחירות לכנסת" | התוצאות

נתניהו חוגג ניצחון מוחץ, סער סופג מכה קשה
בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/יונתן זינדל פלאש 90

מה שהיה הוא שיהיה: בתום קרב ממושך, חברי 'הליכוד' הצביעו באופן מוחץ עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו זו בפעם השלישית, כדי שימשיך להנהיג את 'הליכוד' גם בשנים הבאות. המועמד שמנגד - גדעון סער - סופג מכה פוליטית כואבת, לאחר שלא הצליח לגייס אף לא 30% תמיכה, כפי שהביאו קודמיו שהתמודדו מול נתניהו.

על פי התוצאות הסופיות שטרם אושרו על ידי וועדת הבחירות של 'הליכוד', נתניהו זכה ב-41,792 קולות עם 72.5% אחוז וסער נמצא הרחק מאחור עם תוצאה של 15,885 קולות ו-27.5% אחוז בלבד.

לאחר הניצחון, התקשר חבר הכנסת גדעון סער לראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' הנבחר בנימין נתניהו וברך אותו על ניצחונו. ראש הממשלה הודה לח"כ סער ואמר לו: "עכשיו כולנו נעבוד יחד למען ניצחון הליכוד בבחירות לכנסת".

סער מצידו אמר בצאתו ממטה הבחירות, "חברי ואני עומדים מאחוריו במערכה למען הצלחת הליכוד בבחירות. ההתמודדות היתה חשובה מאין כמותה לליכוד ולאופיו הדמוקרטי. אני שלם לחלוטין עם החלטתי להתמודד. זו היתה ההחלטה הנכונה. מי שלא מוכן לקחת סיכון למען הדרך בה הוא מאמין - לעולם לא ינצח".

ח"כ יואב קיש, שהיה ראש מטה הבחירות של סער, כתב גם הוא כי "מי שלא מוכן להסתכן מעולם לא ינצח!", הוא הוסיף, "מברך את רה"מ נתניהו על ניצחונו בפריימריז. מחר קמים בבוקר וכולנו נלחם יחדיו לניצחון הליכוד בבחירות הקרובות".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי היה הראשון מבין ראשי הסיעות בגוש שמיהר לברך את נתניהו, ושוחח עמו טלפונית. דרעי כתב בחשבון הטוויטר שלו לאחר השיחה, "ברכות חמות לך, ראש הממשלה בנימין נתניהו, על היבחרך לראשות הליכוד ומועמדו לראשות הממשלה. כשותף לדרך, אני שמח על הבעת האמון הגדולה שקיבלת הערב מציבור גדול. נשמור על גוש הימין ונקים בעזרת ה׳ ממשלת ימין חזקה, שתשמור על הצביון היהודי של המדינה".

יו"ר 'האיחוד הלאומי' השר בצלאל סמוטריץ' הגיב וכתב: "ברכות לרה"מ בנימין נתניהו‬⁩ על נצחונו בבחירות לראשות הליכוד. ברכות לליכוד ול גדעון סער על מופע דמוקרטי תוסס, שעורר את השטח, הפיח רוח, והעניק מנדט מחודש להנהגה".

השר הוסיף וכתב, "‏גם הציוניות הדתית חייבת להיות קשובה לרחשי הלב של הציבור ולקיים בחירות דמוקרטיות אם היא חפיצת חיים ורוצה להיות ראויה לאמונו".

בשל מזג האוויר הסוער, נתניהו לא נשם נאום ניצחון וסביר להניח שימצא בימים הקרובים את הפלטפורמה להודות לכל מי שהיו לו לעזר בדרך לניצחון.

בנימין נתניהו גדעון סער פריימריז לראשות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד