י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפך לטרנד?

לא שקט בניו יורק: תקיפה שישית כלפי חרדים

תקיפה שישית של חרדים בניו יורק בחנוכה הזה. אישה חרדית שצעדה עם בנה הותקפה בשכונת פלאטבוש | החרדים מפנים אצבע מאשימה כלפי ראש העיר, שלא עושה מאומה חוץ מלגנות בטוויטר

לא שקט בניו יורק: תקיפה שישית כלפי חרדים
צללית. אילוסטרציה צילום: unsplash

לא שלמישהו אכפת בניו יורק, מכיוון שברור שזו "העונה" לתקוף יהודים, רק אתמול (חמישי) הצטרף פשע שנאה נוסף לרשימת האירועים בחנוכה. האירוע האחרון אירע בשדרות S - רחוב 6 ביום חמישי אחר הצהריים.

אתר Yeshiva world news מדווח, כי הקורבן היא אישה חרדית (מהקהילה הספרדית המקומית), שצעדה עם הילד שלה, לפתע אישה אפרו אמריקנית ניגשה אליה ואמרה לה "אנחנו נגיע לכל היהודים", ונתנה לה אגרוף בפנים, התוקפת קיללה קללות קשות שאין להעלותן על הכתב. למרבה המזל, תגובה מהירה של המשטרה ממחוז 62 של משטרת ניו יורק, הביאה אותם לתפוס את האנטישמית האלימה.

חבר המועצה החרדי חיים דויטש פרסם כתב בחשבון הטוויטר שלו. "זה רק הלילה החמישי של חנוכה, אבל בדיוק עברנו את פשע השנאה השישי שלנו לחג. היום אחר הצהריים תקפה אשה פיזית אישה אחרת, כשהיא מכנה אותה כינויי גנאי קשים, תודה לשוטרים שפעלו לעצור אותה במהירות".

למקרה שמישהו תהה, זהו ראש עיריית ניו יורק דה בלאזיו, ורק הוא האחראי הבלעדי לכך שאלימות נמצאת ללא שליטה כלפי יהודים, עד כה כל מה שאנחנו רואים זה ציוצים של ראש העיר ש"מגנים", וציוצים שאומרים ש"התקפה על יהודים היא התקפה על כל הניו יורקים". חוץ מזה אין שום מעשים כדי למנוע ולהביא למיגור התופעה שהפכה למטרד ולחשש.

תקיפות אנטישמיות אפרו אמריקני ביל דה בלאזיו פשע שנאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד