י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אין קושי להיות במיעוט"

למחרת ההכרעה: המנצח והמפסיד מדברים

באיחור של כמה שעות, ראש הממשלה נשא הבוקר נאום ניצחון מבלי להזכיר את המועמד שהביס, עם זאת הוא קרא לאחדות 'הליכוד' למען ניצחון התנועה בבחירות. גדעון סער בחר להגיב בכתובים והבהיר כי אין בכוונתו לעזוב את התנועה: "אני מקבל ומכבד את הכרעת הרוב"

למחרת ההכרעה: המנצח והמפסיד מדברים
בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/יונתן זינדל פלאש 90

היום שאחרי: מבלי להזכיר את המועמד שהביס, ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הבוקר (שישי) וחגג את הניצחון המוחץ בפריימריז לראשות המפלגה.

בין דבריו אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו, "בשבועיים האחרונים נגעתי בשטח, ואני אומר לכם פגשתי אנשים שאוהבים את מדינה ודואגים לה. ראיתי את הערכה שלכם למען העשייה שלהם. אני נותן את חיי למען המדינה והניצחון שלי הוא הניצחון שלנו".

נתניהו הוסיף ואמר כי  "זהו ניצחון כביר כי התגברנו על כל התקשורת שהתגייסה נגדי והפיצה פייק סקרים", וקרא לאחדות השורות, "עכשיו זה הזמן להתאחד כדי להביא ניצחון לליכוד. העתיד בידינו אם רק נמצא להצביע בבחירות הקרובות".

מנגד, חבר הכנסת גדעון סער התייחס לעתידו הפוליטי בתוך תנועת 'הליכוד' וכתב הבוקר "נשארתי בליכוד ונלחמתי את מלחמתו כשאריק שרון עזב אותו. הובלתי את סיעת הליכוד הקטנה עם 12 מנדטים בלבד בשנות האופוזיציה. היינו במיעוט מזהיר. באותם ימים לעג ראש הממשלה אולמרט לליכוד ולגודל סיעתו מעל בימת הכנסת. אין ספור הספדים הושמעו אז על הליכוד. כל המלעיגים כבר ירדו מזמן מהבמה הציבורית. גם מפלגת השלטון דאז - קדימה - נעלמה".

"לכן", הבהיר סער כי "כשאני משוכנע שהצדק איתי - אין לי כל קושי להיות במיעוט. אני יודע גם כיצד החיים והימים משנים פרספקטיבה על ארועים ומהלכים", שהוא מוסיף ומודה ל-15,885 שתמכו בו, "כדמוקרט - אני מקבל ומכבד את הכרעת הרוב. זה לא סותר את זה שאני יודע שעשינו את הדבר הנכון".

בתוך כך, אחרי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, יו"ר 'יהדות התורה', סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, התקשר גם הוא לברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו לרגל נצחונו הגדול בבחירות המקדימות בליכוד.

"זכית לאמון מלא של מפלגתך שיביא להצלחה וניצחון בבחירות הקרובות לכנסת. נמשיך לשמור על בלוק הימין, באחדות ובאחריות, ובעזרת השם נוכל להקים יחד ממשלת ימין ערכית וחזקה לאחר הבחירות", כך הבהיר ליצמן באוזני נתניהו.

גדעון סער בנימין נתניהו פריימריז לראשות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד