י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ממשיך להסית נגד חרדים

ליברמן: הצבעה לגנץ ונתניהו, המשך הסחיטה

תוך כדי תגובתו לתוצאות הפריימריז בליכוד, ליברמן ממשיך להשתלח בחרדים ולהציג אותם כסחטנים | "אם לא תתעוררו, אתם ואנחנו נשלם את המחיר, והוא יהיה יקר מאוד", קורא יו"ר 'ישראל ביתנו' למצביעיו  

ליברמן: הצבעה לגנץ ונתניהו, המשך הסחיטה
יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב להכרעת הליכודניקים לגבי זהות היושב ראש וקרא להצביע עבור מפלגתו 'ישראל ביתנו', כשעל הדרך הוא ממשיך להשתלח בחרדים.

"תתעוררו כי אין חדש תחת השמש ועולם כמנהגו נוהג. תוצאות הפריימריס בליכוד לא שינו דבר. חייבים להתעשת ולהבין שהצבעה לנתניהו או לגנץ בבחירות הקרובות תשפיע באופן ישיר וכואב על הכיס של כל אחד ואחת מכם. הצבעה לשתי המפלגות האלה היא למעשה הצבעה להעברת תקציבים שנועדו לכלל אזרחי ישראל לטובת העברת כסף לתלמידי ישיבות, לטובת סבסוד מעונות למשפחות אברכים (היום שליש מתקציב סבסוד מעונות עובר לחרדים), לדירות לציבור החרדי, והדובדבן שבקצפת הוא ששוב גפני יעמוד בראש ועדת הכספים, כאחראי על חלוקת התקציבים ולאן הולך הכסף שלכם.
אם לא תתעוררו, אתם ואנחנו נשלם את המחיר, והוא יהיה יקר מאוד".

לדבריו, "היום ברור יותר מתמיד שגם נתניהו וגם גנץ, אינם מעוניינים בממשלת אחדות ליברלית, אלא בממשלה צרה עם המפלגות החרדיות, שמצדן ילכו עם מי שיתן להם יותר כסף. בכחול לבן כבר הכריזו מעל כל במה אפשרית שהם מעוניינים בקואליציה עם החרדים, ואפילו ויתרו על ועדת הכספים לטובת משה גפני, בתקופת המעבר".

"לכן", קובע ליברמן כי "מי שיצביע לליכוד ולכחול לבן, יתן את קולו באופן אוטומטי למפלגות החרדיות להמשיך ולעשוק את הקופה הציבורית כשכל הנטל יפול על כתפיהם של מי שמשרתים בצבא, עושים מילואים, עובדים ומשלמים מיסים".

"המפלגה היחידה שיכולה למנוע מצב שבו תוקם ממשלת חרדים-נתניהו או ממשלת חרדים-גנץ זו "ישראל ביתנו". רק "ישראל ביתנו" חזקה תוכל למנוע את המשך הסחיטה של המפלגות החרדיות ותפעל להקמת ממשלה לאומית ליברלית", כך ליברמן.

אביגדור ליברמן בחירות לכנסת ה-23 בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד