י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בתוך בור עם סימני אלימות

סוף עצוב: הבחור הנעדר אותר ללא רוח חיים

לאחר שלושה שבועות, כשעה לפני כניסת השבת, אותרה גופתו של הבחור הנעדר בן ה-18 סמוך לבית העלמין בצומת מורשה, ללא רוח חיים עם סימני אלימות על גופו • צו איסור פרסום הוטל על כל פרטי החקירה • הלוויתו מחר בהר המנוחות

סוף עצוב: הבחור הנעדר אותר ללא רוח חיים
אביתר אזרזר צילום: דוברות המשטרה

שלושה שבועות לאחר שנראה לאחרונה בבני ברק, הבחור אביתר אזרזר ז"ל בן ה-18 משכונת רמות בירושלים, אותר בתוך בור עם סימני אלימות, וללא רוח חיים.

גופתו של אביתר אזרזר ז"ל בן ה-18, אותרה ביום שישי בצהרים בסמוך לבית העלמין האזרחי בצומת מורשה. "בסמוך לשעה 15:00 דווח על מציאת גופה בשטחים החקלאיים של רמת השרון" סיפר מאוחר יותר סנ"צ יצחק מנשי, מפקד תחנת גלילות. כוחות המשטרה שהגיעו למקום איתרו גופה עם סימני אלימות עליה.

לצוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, לא נותר אלא לקבוע את מותו. פראמדיק מד"א אייל דרורי וחובש בכיר במד"א סאמר מחמיד סיפרו: "כשהגענו למקום, בשטח פתוח סמוך לפרדסים ראינו גבר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

צוותי זק"א ומשטרה גדולים הוזעקו למקום, ולאחר חילוצו מהבור בו נמצא, הגופה פונתה למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

כבר בשלב הראשון של איתור הגופה, עלה החשד כי מדובר באירוע על רקע פלילי, אולם במשטרה בודקים את כלל הכיוונים. אביתר ז"ל נראה לאחרונה בשבת פרשת ויצא (7/12) ברחוב ז'בוטינסקי פינת בן גוריון ברמת גן, סמוך לבני ברק, ומאז נעלמו עקבותיו.

אביו של הנער, ראש ישיבת 'דעת חכמה' בירושלים, פרסם סרטון בו ביקש מעם ישראל לעזור באיתור בנו שנעדר, אולם כאמור בערב שבת הוא אותר ללא רוח חיים, לדאבון לב המשפחה.

תיק החקירה הועבר להמשך חקירה בידי ימ"ר ת"א. בית המשפט השלום בתל אביב נעתר לבקשת המשטרה, והשופטת יעל הניג הוציאה צו איסור פרסום בתיק החקירה. הצו אוסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה ובכלל זה כל פרט שיש בו כדי לזהות את החשוד/ים, זאת עד ליום חמישי השבוע.

הלוויתו של עמרם אביתר אזרזר ז"ל, תצא מחר (ראשון) בשעה 12:00 בצהריים מבית ההספדים הספרדי הר תמיר בהר המנוחות, שם ייטמן.

אביתר אזרזר איתור נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד