י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי הניצחון בפריימריז

הליכודניקים החדשים מאשימים: ש"ס מזהמת את הליכוד

דובר הליכודניקים החדשים, קבוצה שרבים ממנה הודחו מרשימת מתפקדי הליכוד, מאשים בפוסט שפרסם בפייסבוק, כי ש"ס מזהמת את הליכוד, לאור זאת שמצביעי ש"ס התפקדו לליכוד כדי להביא לניצחונו של נתמניהו בפריימריז: "אני קורא לזה שחיתות וביזוי הדמוקרטיה"

הליכודניקים החדשים מאשימים: ש"ס מזהמת את הליכוד
בועז ביטון/איתי בר יוסף צילום: מתוך פייסבוק

יומיים לאחר הניצחון המוחץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפריימריז על ראשות הליכוד ולאחר שחלק מקבוצת 'הליכודניקים החדשים' הודחו משורות הליכוד - בקבוצה מאשימים את ש"ס בתוצאת הבחירות המקדימות.

איתי בר יוסף, מי שמשמש כדובר 'הליכודניקים החדשים' מאשים בפוסט בפייסבוק, כי תנועת ש"ס "מזהמת ללא בושה את הפריימריז בליכוד", כלשונו. הוא משתף פוסט של יו"ר תנועת ש"ס בחדרה בועז ביטון שהודה למתפקדי ש"ס בעיר, המתפקדים לליכוד, אך תומכים במוצהר בש"ס בבחירות לכנסת דבר המנוגד לחוקת המפלגה.

"הכי קל לצאת נגד הליכודניקים החדשים", האשים בר יוסף, "אבל כשתנועת ש"ס מזהמת ללא בושה את הפריימריז בליכוד - הפעילים אינם מקבלים מכתבי הדחה ממנכ"ל הליכוד צורי סיסו, לא מוזמנים לשימועים אצל השופט נאמן ולא נאלצים להגיע לימים של דיונים בבית הדין התנועתי". הוא מוסיף ותוהה, "אז מה אם הם עוברים על החוקה באופן בוטה?! אז מה אם הם מזדהים ותומכים במפלגה המתחרה בליכוד? הם תומכים בנתניהו, שזה כמו שרשרת חסינות מפני הדחה אצלנו בתנועה".

בר יוסף סיים את דבריו וכתב "בשפה משפטית קוראים לזה אכיפה בררנית, אני קורא לזה שחיתות וביזוי הדמוקרטיה".

כאמור, בפוסט הזועם הוא צירף פוסט שפרסם יו"ר ש"ס בחדרה וחבר מועצת העיר מטעמה שכתב ביום שישי, "הלב אומר תודה. תודה רבה מקרב לב לכל תומכי ופעילי תנועת ש"ס בחדרה, הפקודים לתנועת הליכוד. ישר כח על התגייסותכם והצבעתכם למען ראש הממשלה בנימין נתניהו לאור קריאתו של יו"ר התנועה הרב אריה דרעי".

"באופן אישי", כתב ביטון, "היה כיף לפעול ולעבוד בשיתוף פעולה פורה עם חברי מועצת הליכוד גדי אריאלי ושלמה בוזגלו, סגן ראש העיר טל אליהו, קלימו כלפון, ראובן מוסט, פנינה לב והאיש שנתן לכולנו דרייב - סמי לוי. ההישג בחדרה הוא ללא ספק גדול וענק, עם כ-76% תמיכה לראש הממשלה, והם הגיעו בעבודה משותפת עם אחדות נפלאה ומרשימה".

המשפט שהעלה את זעמם של הליכודניקים החדשים, היה שביטון הוסיף וכתב כי "מהיום חובה על כולנו לפעול ולשנס מותניים למען הצלחת תנועת ש"ס - הלב והנשמה של גוש הימין כולו, בבחירות הקרובות לכנסת בתקווה ובצפייה להביא להכרעת העם בניצחון גוש הימין".

הליכודניקים החדשים איתי בר יוסף בועז ביטון תנועת ש"ס פריימריז לראשות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד