י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שינוי גישה ב'כחול לבן'

אשכנזי מבהיר: "אין חרמות, מדברים עם כולם" והסרטון המפתיע של גנץ

ליברמן יהיה היחיד שיתחרה על קולות האנטי דת בבחירות הללו? מסתבר ש'כחול לבן' נוקטת בגישה חדשה ומחבקת כלפי החרדים, כאשר בראיון שהעניק הערב חבר ההנהגה ח"כ אשכנזי הוא הבהיר כי "מבחינתנו אין חרמות ואין פסילות" | גם גנץ שפרסם הערב סרטון עם תוכניו לעתיד, לא כלל נושאי דת ומדינה • צפו

אשכנזי מבהיר: "אין חרמות, מדברים עם כולם" והסרטון המפתיע של גנץ
גבי אשכנזי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפקת לקחים מהירה: לאחר הויתור של חבר הכנסת יאיר לפיד על הרוטציה עם בני גנץ על ראשות הממשלה, ב'כחול לבן' מאמצים את הקו המחבק, ולאחר הפריימריז בליכוד הם פותחים בקמפיין במטרה למנוע הקמת בלוק חוסם לאחר הבחירות ומבהירים כי הפעם לא יהיו חרמות.

בראיון שהעניק הערב (מוצ"ש) לתוכנית 'פגוש את העיתונות' ב'ערוץ 13' - חבר הנהגת 'כחול לבן', חבר הכנסת גבי אשכנזי, הוא התייחס למצב הפוליטי והבהיר כי 'כחול לבן' הפכה כל אבן "על מנת לבחון את האפשרות שלא נלך לבחירות", והאשים את נתניהו שגרם לבחירות, כשלדבריו, "ברגע שנתניהו בחר בחסינות הוא הפיל את האחדות. אי אפשר ללכת לממשלה".

"שאלנו אותו ולא את הצוותים - אתה מוותר על החסינות?", טען אשכנזי והאשים כי "הוא (ראש הממשלה נתניהו א.ק.) מילא את פיו מים. מהרגע שהוא בחר בזה הוא לא רוצה אחדות. נתניהו רוצה ממשלת 61, ימנית קיצונית עם אלמנטים קיצוניים ומשיחיים".

חבר הכנסת אשכנזי הבהיר כי הקמפיין של 'כחול לבן' יתמקד בכך ש"בבחירות הבאות נדרוש הכרעה מהציבור", הוא הפתיע ואמר כי "מבחינתנו אין חרמות ואין פסילות. כל מי שמאמין במדינה יהודית ודמוקרטית שותף שלנו בסיבוב הבא, לא נחרים אף אחד, בתוך החדרים אנחנו מדברים עם כולם", סוג של איתות לכיוון החרדים, שיש סיכוי לממשלה יחד איתם.

בתוך כך, גם בסרטון שפרסם במוצאי השבת יו"ר 'כחול לבן' חבר הכנסת בני גנץ, בו סיכם את השנה הראשונה שלו במערכת הפוליטית, הוא הציב לעצמו יעדים לתיקון באם יבחר לראשות הממשלה, כשבסרטון הוא מתייחס לנושאי הבריאות, החינוך והביטחון ונמנע מלהתייחס לנושאי דת ומדינה שעל הפרק.

מפלגת כחול לבן גבי אשכנזי בני גנץ בחירות לכנסת ה-23 בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד