ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"התוצאות היו תקינות"

איך קרה שמוטי התמוטט, נבדק ושוחרר - בבית החולים מגיבים

עם שובו מבית החולים, מוטי קליין ז"ל התמוטט ונפטר. רבים תוהים הערב, איך יתכן שמוטי שוחרר מבית החולים ושב אליו ללא הכרה כעבור כמה שעות ושם נקבע מותו | בבית החולים מגיבים ל'בחדרי חרדים' ואומרים כי "לאחר שהתקבלו תוצאות בדיקות תקינות שלא הצריכו המשך אשפוז, הגבר שוחרר בצאת השבת במצב טוב"

איך קרה שמוטי התמוטט, נבדק ושוחרר - בבית החולים מגיבים
ר' מוטי קליין ז"ל צילום: באדיבות המצלם

מכריו וידידיו הרבים של מוטי ז"ל, מתקשים לעכל את האסון הנורא בו נקטף בדמי ימיו בצאת שבת קודש, ובשעה זו מתארגנים ללוות אותו בדרכו האחרונה.

"איך זה קרה?" שבים ושואלים מכריו הרבים של מרדכי אברהם יצחק קליין ז"ל, שמוכר אצל רבים כבעל מסעדת "מוטיס". איך לא זיהו את זה לפני שקרה האסון, בעת ששהה בבית החולים.

היה זה בליל שבת קודש, בסוף תפילת ערבית בבית הכנסת הגדול של חסידות בעלזא בירושלים, מוטי קליין איבד את הכרתו לזמן קצר, מה שמכונה "עילפון". חובשי איחוד הצלה שנכחו בבית הכנסת, הובילו אותו לחדר הרפואה בבית המדרש, שם ערכו לו בדיקות רפואיות.

במהלך הבדיקות, מוטי איבד את הכרתו בשנית, גם הפעם לזמן קצר. החובשים שטיפלו בו חששו מהמצב והוא פונה באמבולנס לבית החולים 'שערי צדק', כשאחד מחבריו מתלווה אליו לבית החולים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עם הגעתו לבית החולים, נערכו לו בדיקות רפואיות נוספות, ולקראת חצות ליל שבת הגיע אליו הרופא ועדכן כי התוצאות נראות תקינות, אם כי זיהו דלקת ריאות, מה שלא מצריך אשפוז בבית חולים. עם זאת, לאחר שאיבד פעמיים את הכרתו, הוחלט להותירו במהלך הלילה להמשך מעקב הצוות הרפואי.

בשבת אחר הצהרים, לאחר שהכל היה נראה תקין, מוטי שחש בטוב קיבל מכתב שחרור מבית החולים, עם טיפול תרופתי לדלקת הריאות. אולם מאחר ומדובר בשבת, הוא נותר בבית החולים עד ליציאת השבת, אז עזב את שערי ביה"ח עם מונית.

מוטי ז"ל נסע עם המונית לדירה שבבעלותו בירושלים, הוא עלה עם המעלית לקומה ה-16, אך אותה העת אשתו הייתה אצל חברה יחד עם שלושת הבנות ובנה.

מאחר וחש ברע, מוטי דפק על דלת השכן ומיד כשפתחו ביקש שיזמינו בדחיפות אמבולנס. השכן הושיב אותו מיידית והכונן הראשון שהגיע למקום עוד הספיק לדבר איתו מילה - ומוטי התמוטט ואיבד את הכרתו בבית השכן.

צוותים רפואיים של איחוד הצלה ומד"א ביצעו בו פעולות החייאה, אך כבר נגזרה גזירה ומוטי פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים ממנו שב, שם נקבע מותו.

מבית החולים 'שערי צדק' נמסר לפניית 'בחדרי חרדים' כי למרכז הרפואי שערי צדק הגיע אתמול בערב גבר בן 36 לאחר שהרגיש לא טוב. "הגבר הושאר למעקב לכל השבת במיון במהלכן נלקחו בדיקות דם, בוצעו בדיקות נוספות וניתן טיפול באנטיביוטיקה".

בבית החולים מדגישים כי "לאחר שהתקבלו תוצאות בדיקות תקינות שלא הצריכו המשך אשפוז, הגבר שוחרר בצאת השבת במצב טוב. לאחר מספר שעות הובא הגבר לחדר המיון תוך כדי החייאה לאחר שהתמוטט בביתו".

בחדר המיון נמשכו מאמצי ההחייאה אולם לצערנו נקבע מותו. בשערי צדק משתתפים בצער המשפחה על האובדן הכבד.

ר' מוטי קליין ז"ל מסעדת מוטיס שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד