י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתגייס לטובת סער

ליברמן מאשים: נתניהו מנע ממתנגדיו לממש את זכותם

לאחר הניצחון: ליברמן מאשים - נתניהו פעל באופן גלוי ובאופן סמוי על מנת למנוע ממתנגדיו לממש את זכות ההצבעה

ליברמן מאשים: נתניהו מנע ממתנגדיו לממש את זכותם
יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר הניצחון המוחץ בפריימריז לראשות תנועת הליכוד, יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן מתייצב לצידו של המועמד המפסיד גדעון סער ומאשים את ראש הממשלה ויו"ר הליכוד נתניהן בכך שהוא מנע ממתנגדיו לממש את זכותם הדמוקרטית.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב ליברמן הבוקר (ראשון), כי, "תוצאות הפריימריס בליכוד לא הפתיעו אף אחד. זו תוצאה ידועה מראש גם לאור הפעילות שנעשתה באופן גלוי ובאופן סמוי על ידי רה"מ ומקורביו על מנת למנוע ממתנגדיו לממש את זכות ההצבעה".

לטענת ליברמן, "בית הדין של הליכוד שימש כחותמת גומי וביטל את החברות בתנועה לכל מי שהביע איזשהי עמדה לגיטימית בדבר הצורך בהחלפת נתניהו. זו כבר לא מפלגת הליכוד הליברלית שחרטה על דגלה את תפיסת עולמו ומשנתו של זאב ז'בוטינסקי. זו כבר לא המפלגה של מנחם בגין, יצחק שמיר,  ורבים וטובים אחרים שעזבו או נאלצו לעזוב במהלך השנים האחרונות".

עוד הוסיף יו"ר ישראל ביתנו, "מפלגת הליכוד שאני מכיר ושהיתי חלק ממנה איבדה את דרכה, את ערכיה  ואת ההדר הבית"רי. כל מי שאינו תומך בנתניהו או מביע דעה שונה  מתוייג כבוגד, שמאלן ועוכר ישראל", מוסיף ליברמן ומאשים תוך שהוא קורא, "לכל אלו שמתגעגעים לליכוד של פעם, למפלגת ימין אמיתית המושתתת על ערכיו של ז'בוטינסקי. להחזיר את מדינת ישראל לנורמליות".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד