י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לכל אחד כתוב מה מגיע

מצמרר: מוטי ז"ל לחברו "אין מתחרים בעולם"

ימים ספורים לפני פטירתו של מוטי קליין ז"ל, הוא העלה בסטטוס שלו פרסום למסעדה מתחרה שנפתחה בסמוך לחנותו 'מוטיס' שבבני ברק • 'בחדרי חרדים' עם ההקלטה המצמררת: זה מה שהשיב מוטי לחברו כאשר נשאל מדוע שם פרסום למתחרה שלו

מצמרר: מוטי ז"ל לחברו "אין מתחרים בעולם"
מוטי קליין ז"ל עם הרבי מבעלזא צילום: באדיבות המצלם

פטירתו הפתאומית של ר' מוטי קליין ז"ל, בעליה של רשת המסעדות 'מוטיס', הכתה בהלם את מאות חבריו וידידיו הרבים. למוטי ז"ל היו מאות חברים, אך כל אחד הרגיש כי הוא החבר הכי טוב שלו. כך גם היה באמת מוטי, סמל ודוגמה שכל אחד שהיה בקרבתו הרגיש שהוא החבר הכי טוב.

במסע ההלוויה שנערך לאחר חצות הלילה במוצאי שבת, היה ניתן לראות אלפים רבים, גם כאלו שאינם נמנים על חסידות בעלזא, שהלכו שפופים ואבלים אחר מיטתו של מוטי ז"ל.

מוטי, שלצד עסקיו הקים את רשת מסעדות 'מוטיס' בבני ברק, ירושלים, פתח תקווה ואשדוד, היה בעל לב ענק שתמיד סייע ונתן לזולת את כל מה שיכל.

בשבוע האחרון פורסם כי מסעדת 'שטיסל' המפורסמת שיש לה סניף ברחוב הרב שך בבני ברק, פותחת מסעדה חדשה ברחוב בר יוחאי בבני ברק קרוב מאוד לחנות של מוטיס ברחוב שלמה המלך בבני ברק.

מוטי קליין ז"ל העלה בשבוע שעבר סטטוס עם פרסום המודעה לחנות החדשה של 'שטיסל' אף שהיא מהווה סוג של תחרות באזור המסעדה שבבעלותו.

אחד מחבריו שאל את מוטי בפרטי: "מה הפשט שאתה מפרסם את המתחרים שלך?"

מוטי בעל הלב הענק ואיש החסד המיוחד ענה בפשטות, כפי שהיה רגיל תמיד: "אין מתחרים בעולם כלל. כל אחד כתוב לו מה שמגיע לו ומה שהוא צריך לקבל ואת זה הוא מקבל בענק, אף אחד לא לוקח מאף אחד. כבוד ועונג לי שמתעסק באותו תחום לתת לו את הבמה ולפרסם אותו".

מוטי היה מפרסם מידי שבוע את חנותו במודעות שהיה משגר בסטטוס האישי שלו, פרסום לדבר מתחרה הרים בעצם גבה אך מוטי שהיה כל כולו למען השני לא ראה בכך שום בעיה אלא אדרבה ואדרבה.

ההקלטה המצמררת של מוטי אינה עדות יחידה לאופיו, מאות חבריו שקבעו עמו דברים לזמן הקרוב עומדים בהלם מפטירתו הפתאומית ועל מוטי שהיה ואיננו עוד.

מוטי ז"ל היה נכנס ויוצא במעונו של מורו ורבו האדמו"ר מבעלזא, בפרט בנושא תוכנית החתונות המוזלות בחסידות והוא היה הרוח החיה בהקמת הארגון שמוזיל את העלויות.

יהי זכרו ברוך

מסעדת מוטיס ר' מוטי קליין ז"ל חסידות בעלזא שטיסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד